• kmor

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Med fyra dagar till bim har jag inte längre ömmande bröst, dock mera molvärk än innan. Testade idag dag 22 men det var givetvis negativt. *testoholic* Känner mig moody och nedstämd, säkert mens på väg. :((

• kmor
    Bebislängt skrev 2014-01-14 10:09:51 följande:
    Men -4 är väl bara 50/50 att det visar rätt? Och testoholics behöver du inte känna dig ensam om att vara. Jag testade på -6 nu senast fast jag i princip visste att det inte skulle visa något. Håller tummarna för dig! Själv testade jag negativt även på -3 (testoholic som sagt) så jag tror att jag var reboota och köra på igen nästa månad :)

Tack! Jag vet. Egentligen. :) Håller tummarna för oss alla här! Vad kul att vi blivit ett litet gäng. Skönt att folk är ungefär i samma ålder med.
  • kmor
    Vildhallon skrev 2014-01-14 10:54:05 följande:
    Idag är jag orolig. Jag tar progesteron sedan jag plussade för att gyn vid mitt första missfall trodde att jag kunde ha brist på det. Progesteronet ger också graviditetssymptom för en del personer. Jag har ömmande bröst och är trött men har annars inte så mycket mer symptom. Vi gick in i v 6 idag (5+0) och vi ska på VUL om 13 dagar och då är vi i slutet av v 7 (6+6). Jag är livrädd att jag ska ha fått missfall, men att progesteronet hindrar blödningen från att komma. (Tidigare har jag använt progesteronvagiatorerna någon gång för att skjuta upp mensen vid semester). Om jag har fått missfall men progesteronet får kroppen att behålla det så måste väl ändå HCG-nivån sjunka? Är embryot dött så upphör väl produktionen av HCG? Jag tänkte att jag skulle köpa ett CB digital igen och testa. Då borde veckoindikatorn står på 2-3 veckor för att ligga på rätt nivå. Ligger det kvar på 1-2 veckor så kan det vara värre. Jag läste någonstans att för att få så rättvisande som möjligt på testet ang veckorna så ska man testa med morgonurin även om man passerat BIM. Behövde skriva av mig lite... Önskar att jag kunde släppa oron...

Tror faktiskt inte du behöver oroa dig. Försök tänka framåt, hur klyschigt det än låter. Ang testen med veckoindikator så ska man ta dem med en nypa salt enligt min kompis som är gynekolog. Inom den branschen är de tydligen irriterade på dessa test som ofta visar fel.
  • kmor
    L1977 skrev 2014-01-14 19:38:43 följande:
    Vad gör man inte. Mutade mannen med en hockey match (frölunda hemma) för att få till extra mys. Känns som en win win ändå

Haha! Låter som här ungefär. Jag blir så besatt när vi ska skaffa barn att jag nästan får tvinga min kära man så vi får till det. ;)
  • kmor

Jag har fått ökad molvärk nu på ett tryckande sätt, känns som små spänningar i livmodern. Såhär hade jag när jag var gravid med sonen. Dag 22 idag och (givetvis) neg test. Kan man framkalla sådant här? Orolig för jag tror att jag är gravid och om jag inte är det bryter jag ihop...

• kmor

Usch, jag känner mig verkligen helnere idag. Sorry att detta inlägg inte är så upplyftande. Bim-3 nu och alla symptom jag hade är puts väck. Känner ingenting alls nu. Väntar mensen på lördag och så börjar cirkusen om. Vet inte varför jag blir så tagen av detta och jag vet faktiskt inte om jag vill fortsätta försöka pga detta. Har inte sagt detta till ngn IRL för jag skäms över min dåliga uthållighet.

• kmor

Tack! Vad snälla ni är. Är glad att jag hamnade i den här tråden.

• kmor

Idag är det bim för mig. Mensvärk men ingen mens. Alla symptom är borta, kan inte klämma fram bröstmjölken längre och inga ömma ömma bröst och ingenting. Får ställa in mig på nästa månad verkar det som. Men, men det är nya tag som gäller. Hoppas att vi alla kan känna så och att ingen ramlar ur tråden. Ingen av oss är värdelös!!

• kmor

Har kommit ngn slags mens nu. Fast skumt för det är bara rosa på pappret och dov värk hela tiden. Testet var neg igår, har ej testat idag.

• kmor

Mensen kom och magen är tom med andra ord. Ny bim för mig 12/2.

• kmor

Grattis, vad kul! Här lägger vi ner försöken denna månad. Jag har äl imorgon och både jag och maken är däckade i influensa. Nya tag nästa månad istället.

• kmor

BIM Mysmia79 15/5 lill grodan 19/5 MrsLowlife 21/5 Blåblomman 29/5 Majja77 30/5 Lantlollan ca 3/6 cottonBelle 3/6 joss82 4/6 Vikkkan333 6/6 Tedax 14/6 Plussat Vildhallon, BF 15/9 Bebislängt, BF 24/9 L 1977, BF 4/10 Aftonstjärna, BF 17/10 Mjölkchoklad, BF 2/11 agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11) Mon bébé, BF 26/11 Pealuttan jamieblue MissErabel Vinterdröm Kmor BF 29/1 MagicQueen

• kmor

Jag har förmodligen råkat ut för missed abortion. :( Ska undersökas igen på måndag.

• kmor

Eller vad tror ni?

Plussade 4+1, mådde illa + andra tydliga symptom direkt. Detta avtog runt vecka 7+0, blev orolig och gick på vul. Lite oklart hur långt gången jag var då men någonstans mellan 7+4-8+0. Läkaren såg fostersäcken men inget synligt foster. Hcg uppmättes till 34000. Inga blödningar.

Ska kolla allt på måndag igen. Efter detta har illamåendet med flera kräkningar samt ömma bröst uppträtt igen. Kastas mellan hopp och förtvivlan. Är rätt tjock över magen, kan detta göra det svårt att se? Vad tror ni?

• kmor

Jag tror bestämt ett grattis är på sin plats! :)

Mysmia79 skrev 2014-06-21 11:25:47 följande:

Samma bild fast väldigt mörkad

• kmor

Ska få Cytotec på fredag för att få ut mitt döda foster. :((

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?