Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Jag hade ÄL på dag 18 sist och jag har en 32 dagars cykel normalt så fortsätt testa du, det är ju individuellt när ÄL kommer. Inga andra symptom på ÄL?
Igår på BIM+6 orkade jag inte vänta längre utan gjorde ett test på eftermiddagen och ett starkt plus dök upp direkt. Känns helt overkligt! Samtidigt inte helt oväntat eftersom jag har haft molvärk sedan några dagar efter ägglossning, öm i ryggslutet och frusen. Men alla symptom är ju lätta att förväxla med pms så helt säker har jag inte varit. Nu hoppas vi att det lilla knyttet vill stanna i magen.
Jag önskar er alla i tråden lycka till, jag var själv helt övertygad om att vi skulle få försöka lääänge till, men helt plötsligt dök plusset upp!
Tack!
Tack alla! Vad spännande Mysmia79, håller tummarna för dig!
Grattis MagicQueen! Härligt!
Grattis kmor!
Nej MagicQueen, fy tusan vad tråkigt! Kram till dig!
Grattis ni som har plussat! Jag som är gravid får tydligt positivt på ägglossningstester, tydligen är LH-hormonet och hcg-hormonet väldigt lika i sin sammansättning.
Grattis cottonbelle!
Grattis lillgrodan!
Svagt ÄL-test ska man få hela cykeln tror jag, i alla fall är det så för mig. Sen blir det starkt streck i samband med ÄL. Starkt streck även vid graviditet i mitt fall.
Ägglossningstest kan reagera både på ägglossning och graviditet. När jag blev gravid för drygt 8 månader sedan testade jag med ägglossningstest för skojs skull efter jag hade fått positivt graviditetstest (ca BIM +5) och det var tydligt positivt.
Spännande angienea och lycka till!