Inlägg från: cottonBelle |Visa alla inlägg
  • cottonBelle

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ååå vad roligt med en lista! Lägger till mig själv

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}   
    Sourz 24/4 
    lill grodan 25/4  
    joss82 30/4  
    Annica80 3-4/5
    Lantlollan 5/5 
    Majja77 7/5
    Mysmia79 13/5
    Tedax 16/5
    MagicQueen 17/5
    MrsLowlife 21/5
    conntonBelle 3/6

Plus Plussat Plus     
    Vildhallon, BF 15/9    
    Bebislängt, BF 24/9   

L 1977, BF 4/10    
    Aftonstjärna BF 17/10    M
    jölkchoklad 2/11 

Mon bébé 26/11   
    Pealuttan   
    jamieblue    
    MissErabel
    Vinterdröm
    Ljusfat

• cottonBelle

MagicQueen, å vad tråkigt att vara förkyld. Men inte tappa hoppet även fast du inte har symtom! Många verkar ju plussa utan symtom.

Lillgrodan, varför gett upp hoppet? Har ni försökt länge?

Här börjar äntligen ÄL närma sig, sååå spännande!

• cottonBelle

Enligt appen ska jag har ÄL idag, men har inte mina vanliga äl smärtor. Undra om ÄL har uteblivit denna månad eller om man kan ha mindre ont ändå? Typiskt nu när vi börjat försöka på riktigt...

• cottonBelle

Hur går der för er alla?

Mysmia79 har du gjort nått mer test?

Här fortsätter osäkerheten om jag verkligen haft ägglossning. Enligt appen så skulle den varit i tisdags, men jag tempen har inte gått upp nå. Vet dock inte hur mycket det stör tempningen när jag är upp till dottern på nätterna?

• cottonBelle
    MagicQueen skrev 2014-05-23 05:51:12 följande:

Tredje missfallet nu och jag tror jag ger upp smile4.gif hann till dag 30 i cykeln denna gång, dag 26 har det varit dom båda tidiga gångerna. Tidigt tidigt, men likförbannat för det lika ont varje gång och nu börjar jag bli orolig vad som är fel. smile4.gif

Fy vad tråkigt! Förstår att du är orolig. Hoppas du hittar någon som kan ge råd och hopp. Kramar
  • cottonBelle

Nu idag var min temp. uppe i 37.2, när dottern lät mig sova hela natten (yay ) tidigare har den legat på 36.8, enligt appen ska jag vara på ÄL+4 idag. Kan jag ha haft ägglossning i alla fall??

• cottonBelle
    Blåblomman skrev 2014-05-27 11:05:57 följande:

Så nu har jag testat med ett digitalt test som vidade "Gravid 2-3". Alltså jag har svårt att tro det. Vi som försökt ett helt år och nu äntligen!

Stort grattis! Vad roligt för er!
  • cottonBelle
    3oyo skrev 2014-05-27 22:12:21 följande:

Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!

Grattis!
  • cottonBelle

Vikkan333 och joss82 håller tummarna för er!

När har nu tänkt testa?

Jag är på ÄL +8 idag (tror jag) och tänkte testa på lördag. Blir mitt första hemma grav test ever, såååå spännande!

• cottonBelle
    dopsid1 skrev 2014-05-30 06:42:15 följande:

Stort grattis till alla er som plussat! Här kom mensen idag och nästa månad är mannen bortrest under äl. Känns lite hopplöst just nu......

Nej, vad tråkigt med mens. Förstår det känns hopplöst om din man är bortrest vid ÄL... Kommer han vara långt borta? Annars kan det väll vara rätt så romantiskt om du åker till han?
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 11:42:18 följande:

Nyss kom det lite ljusrött blod på pappret när jag torkade mig.. ÄL+9 eller 10 idag. Kan det vara en nidblödning? Eller är mens på gång? Börjar misstänka att jag kanske faktiskt har en oregelbunden lutealfas, även om det verkar ovanligt... Hade 13 dagar sist, men gången innan det (när jag började kolla med stickor) verkar det som att jag kanske bara hade 11 dagar (fast lyckades inte riktigt fånga äl på sticka då eftersom jag gett upp testandet..). Nervös!!

Håller tummarna att det är en nidis och inte mens!
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 10:07:06 följande:
    Tänk att du ska testa i morgon, cottonBelle!! Spännande! Tänk på att det kan vara för tidigt att få plus, så ett eventuellt minus innebär inte att det är kört.
    Ja det skulle ju vara roligt att testa... Kanske på söndag? Då är det ju lite säkrare
  • cottonBelle

Hej! Hur går det för alla? Någon som testat i helgen?

Jag testade i lördags men det var så klart negativt.. men men kan ju ha varit för tidigt, hoppet är kvar tills mensen kommer!

• cottonBelle
    joss82 skrev 2014-05-30 11:42:18 följande:

Nyss kom det lite ljusrött blod på pappret när jag torkade mig.. ÄL+9 eller 10 idag. Kan det vara en nidblödning? Eller är mens på gång? Börjar misstänka att jag kanske faktiskt har en oregelbunden lutealfas, även om det verkar ovanligt... Hade 13 dagar sist, men gången innan det (när jag började kolla med stickor) verkar det som att jag kanske bara hade 11 dagar (fast lyckades inte riktigt fånga äl på sticka då eftersom jag gett upp testandet..). Nervös!!

Oj, vad spännande! Håller tummarna för dig!
  • cottonBelle
    joss82 skrev 2014-06-03 18:04:36 följande:
    Jo, tyvärr blev det inget den här månaden.
    Ser att mitt inlägg skickades sent... Vad konstigt...

Tråkigt att mensen kom, eller om det var ett tidigt missfall.
  • cottonBelle

Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?