• Vikkan333

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

joss82 skrev 2014-05-22 09:47:32 följande:
    Jag hade ägglossning igår eller möjligen i förrgår. Känns som att vi gjort allting rätt den här månaden. Haft sex sådär lagom mycket, typ varannan dag, och sedan varje dag ett par dagar runt ägglossning. Nu håller jag alla tummar jag har och väntar...

Samma här. Nu är det bara att vänta och se.
  • Vikkan333
    cottonBelle skrev 2014-05-22 19:16:39 följande:
    Hur vet ni art nu har ÄL? Kör nu med stickor, temp, app eller känner ni när ni har ÄL?

Jag har ont mitt i månaden så jag tror det är äl då. Tempade med förra barnet. Men efter äl värk 4 dagar önskar jag verkligen att jag testat för att fått äl bekräftat. Tror jag hade äl igår för jag fick extremt ont, nu molar det bara. Min stora fråga är om jag kan "bara" sova ikväll eller om jag missar chansen... Sorry för långt utlägg på enkel fråga. ;)
  • Vikkan333
    MagicQueen skrev 2014-05-23 05:51:12 följande:
    Tredje missfallet nu och jag tror jag ger upp smile4.gif hann till dag 30 i cykeln denna gång, dag 26 har det varit dom båda tidiga gångerna. Tidigt tidigt, men likförbannat för det lika ont varje gång och nu börjar jag bli orolig vad som är fel. smile4.gif
    Fy va tråkigt! Skickar massor med kramar!! Tyvärr är jag inte så kunnig om varför det blir så men någon annan kanske kan ge dig råd? Alt sjukvården? Kram igen.  
  • Vikkan333
    Blåblomman skrev 2014-05-27 11:05:57 följande:
    Så nu har jag testat med ett digitalt test som vidade "Gravid 2-3". Alltså jag har svårt att tro det. Vi som försökt ett helt år och nu äntligen!

Men ååå grattis!!! :D
  • Vikkan333

Grattis 3oyo!!! =)

Någon som känner sig gravid i tråden? Äl +7 idag och jag har vaknat den här tiden 3 dagar i rad nu idag klack det till att det är ju för att jag är kissnödig (de andra två nätterna har jag legat kvar), plus att jag känner av molvärk till och från, varit lite labil och igår gillade jag inte ens salladen som jag älskar på jobbet.
    :D Ja ni kan ju ana vad jag tror...

Hoppas på många plus i tråden nu!

• Vikkan333

3oyo; Men det är ju lite mysigt med molvärk när man vet att det växer en liten bebis! =)

• Vikkan333

Jag är på äl+7 idag så jag håller nog ut ngn dag till... Får hem nya tester på mån så då kanske. ;) testar kanske med ett som gått ut -11 i helgen om jag har tråkigt. ;)

cottonBelle skrev 2014-05-28 10:11:48 följande:
    Vikkan333 och joss82 håller tummarna för er!

När har nu tänkt testa?

Jag är på ÄL +8 idag (tror jag) och tänkte testa på lördag. Blir mitt första hemma grav test ever, såååå spännande!

• Vikkan333

Bim ons/tors testade för 5 dgr sedan, då neg. Tänker testa tors om jag kan hålla mig

cottonBelle skrev 2014-06-02 12:04:30 följande:
    Hej! Hur går det för alla? Någon som testat i helgen?

Jag testade i lördags men det var så klart negativt.. men men kan ju ha varit för tidigt, hoppet är kvar tills mensen kommer!

• Vikkan333

Wohhoooo grattis!!!

cottonBelle skrev 2014-06-04 06:57:02 följande:
    Woho, jag plussade i morse! Kan inte tro att det är sant! Var så beredd att det skulle ta lång tid... Hoppas det går hela vägen nu.

• Vikkan333
    Lantlollan skrev 2014-06-04 21:34:34 följande:
    Hej allihop,
    Jag håller mig lite i bakgrunden här. Grattis till alla plus!! Idag ringde jag och beställde tid för utredning. Det blir efter sommaren, i mitten av september. Då har vi försökt aktivt i 1,5 år (tog dock ut spiralen för 2 år sedan). Man vet ju aldrig, kanske blir det ett plus innan dess, men det är skönt att ha fått ett datum för att få hjälp så småningom!
    Låter som en bra plan! Håller tummarna för er.
  • Vikkan333
    joss82 skrev 2014-06-05 15:51:03 följande:

Hur har det gått för dig, vikkan333?

Ingen mens. Kanske testar ikväll.... :D
  • Vikkan333

Minus på teststickan.   Hoppas på mensen idag så att ngt är som det ska iaf.

Mitt vikariat vart omgjort till en tjänst häromdagen så nu ska jag fira det och "pusta" ut att jag inte behöver gå till chefen direkt och säga att jag är med barn.

• Vikkan333

Laddar för nästa BIM. =)

{#emotions_dlg.flower}BIM{#emotions_dlg.flower}  
    lill Grodan 15/6
    Tedax 17/6 
    Majja77 22/6
    Lantlollan 30/6
    joss82 5/7 
    Vikkan333 7/7

PlusPlussatPlus

Vildhallon, BF 15/9     
    Bebislängt, BF 24/9      
    L 1977, BF 4/10     
    Aftonstjärna, BF 17/10     
    Mjölkchoklad, BF 2/11    
    agneta77, Finland, BF 8/11 (11/11) 
    Mon bébé, BF 26/11    
    Pealuttan    
    jamieblue 
    MissErabel 
    Vinterdröm 
    Blåblomman BF 5/2
    3oyo BF 5/2
    cottonBelle

• Vikkan333
    lill grodan skrev 2014-06-24 12:45:03 följande:

Måste bara få berätta att det var inte min mens utan bara en mindre blödning. För jag är nämligen gravid!!! Nu när allt var klart med IVF och vi kännde att det ordnar sig till hösten. Så går jag och blir gravid på egen hand. Orolig men otroligt lycklig!

Stort grattis! :)
  • Vikkan333

OMG! Helt oväntat, har inte känt ngt alls men insåg idag att jag borde fått mensen igår eller idag, kände mig sådär hoppfull för jag var säker på att jag inte haft äl denna månad. Tänkte ta ett test för att veta om jag skulle åka på systembolaget eller ej. Doppade stickan och inget, lägger ned den och tokgranskar, nix! (Nähä som väntat då) vänder mig bort och tillbaka efter ngr sek och där var det! Chock och lycka! <3

• Vikkan333
    Tedax skrev 2014-07-07 21:40:04 följande:
    Grattis! Glad Vilken härlig överraskning det blev. Solig Tur att de har goda alkoholfria drycker på systemet också... Flört
    Ja det blev det verkligen ! Och ja det finns det!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?