Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Förstår dig också att du kan tycka det är lika jobbigt som en som inte har några barn eftersom du gärna vill ge din dotter ett syskon. Många är ju snabba med just kommentarer som "du får vara glad över att du har ett barn redan"...men som sagt, sorgen kan vara lika stor i detta fall.
Kan även förstå att det är lite jobbigt då din sambo tar lite lättare på det hela. Samtidigt kanske han vill peppa dig och inte visa alla sina känslor?! Lite så är min sambo. Tror vi kvinnor i allmänhet är lite mer oroliga och pessimistiska i dessa lägen....tyvärr.
Ja, det spelar ingen roll om man har ett barn sedan innan, MF och att man har svårt att bli gravid är inte lätt vilken situation man än befinner sig i. Vissa kanske har lättare att hantera sorgen än andra.
Nu vill jag inte vänta längre, nu vill jag ha en liten...(en gång till). Såklart är det för att jag längtar så efter bebismys igen men det är ju också så att jag vill att min lilla tjej ska ha någon att ty sig till i vått och torrt när jag och sambon inte är kvar. Visst, alla syskonförhållanden är inte på det sättet jag vet men det är min tanke att hon inte ska känna sig ensam.