Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Vita flytningar o tappen "på väg" ner. Känns inte som några bra tecken. Är på äl +9. Nån som vet?
Vita flytningar o tappen "på väg" ner. Känns inte som några bra tecken. Är på äl +9. Nån som vet?
Testade med testlagrets grav test idag. Förväntade mig inget. Ingen skugga lr något. Det dyker upp två rosa fina streck! Kan inte ens tro det! Ska ta ett digitalt senare ikväll, som jag ska visa sambon. Han får vänta vi ska ha kalas hemma om tio minuter. Jag är i chocktillstånd men så otroligt lycklig o glad!!!
Tack för alla grattis! Jag håller tummarna för er andra! Kram
Nu har vi sett ett litet pickande hjärta!
Vildhallon o bebislängt ska ni göra kub lr fostervattensprov?
Jag har inte heller så mkt symptom. Ett svagt men dock konstant illamående. Ont i brösten o något så hysteriskt trött.
Jag plussade idag!
Kikar in för att se hur det går för er! Hoppas på massa plus! Behöver er i oktobertråden där jag känner mig fasligt gammal.... :/
BIM
Lill grodan 27/1
MjölkChoklad 29/1
Tablettask 30/1
Joss81 31/1
Mon bébé 81 8/2
Lambda 8/2
Aftonstjärna 10/2
kmor 12/2
Jenna0808 21/2
Synaps 21/2
MrsLowlife 23/2
Lantlollan 1/3
Plussat
Vildhallon
Bebislängt, BF 24/9
L 1977
Pealuttan
Jag testade i dag (BIM) och fick ett positivt test! Det känns väldigt overkligt, jag ska testa igen efter helgen och se om det håller i sig :) Det känns osannolikt, på första försöket dessutom. Men men, det är mycket som kan hända än.
Är det bara jag som blir väldigt provocerad av de som planerar hit eller dit med datum och månader? Nu är jag typ sist i vänkretsen med att försöka få barn och jag har därmed hört om så många på nära håll som försökt väldigt länge. IVF gång på gång osv.
Det finns inte i min värld att hoppa över eller inte försöka bara för att ett eventuellt BF skulle hamna sent på året. Jag tycker att det känns så himla nonchalant och naivt.
Idag var vi på vul. Ett fint litet tickande hjärta! Kan man få en bättre present på alla hjärtans dag? Så lycklig!
Grattis aftonstjärna! Välkommen till oktobergruppen. Såg att dina stora är ungefär lika stora som mina. Jag har en 02a och en 04a. :)