Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Välkommen dalin79! Vi håller tummarna och hoppas för dig!
    Jag är 37 och är i samma sits som dig, inte förr träffat "mannen i mitt liv". Men nu hoppas jag att det är dags för mig, för dig och för alla andra som väntar och längtar.

Asali79: Jag använder mig av äl-test. Men den här månaden kom äl tidigare än jag förväntat haha och missade totalt stegringen. Men annars är jag helt nöjd med detta sätt att ha koll på äl

• Iskristall
    Asali79: Det finns ju olika äl-test. Vissa billigare som man själv får tyda med streck som gravtest. Eller cb där man får gladgubbe vid äl och ett test som är ännu mer avancerat där man får låg och sen hög fertilitet. Jag har varit lite snål och gått på de billiga och sen vid ev oklarhet testat med ett enkelt cb test som bekräftat med gladgubbe då förhoppningsvis. Det kan ju lätt bli en del pengar om man är testoman och speciellt om man har oregelbunden cykel.

daisy80: Skumt med brunröda flytningen, men som du säger allt som inte är som det brukar får vi se som positivt!
  • Iskristall

Asali och daisy: Jo, precis hade ju äl förra helgen så äl +7 i morgon.

Jag känner dock ingenting, allt är absolut som vanligt så jag har inga förhoppningar för denna omgång.

Dalin: Håller tummarna för att mensen håller sig borta!

• Iskristall
    Asali79: Jag vill inte att mensen ska dyka upp på söndag som beräknat för mig.
    Lycka till mot stundande äl!

Micka!: Hoppas mensen håller sig undan! 
  • Iskristall

Då är vi några stycken som kan hoppas och peppa varandra här framöver iallafall!

Men blåblomman, vi hoppas ju att din inte kommer!

• Iskristall

Här är en till som som har en sambo som tar lika lätt på saken och inte verkar fatta att åldern på kvinnan kan bli ett problem. Det ordnar sig säger han bara. Och jag blir stressad...män o kvinnor fungerar ofta olika så är det nog bara. Men jobbigt är det! Lycka till tjejer!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?