Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
BlåBlomman, du har säkert rätt i det. Kanske till och med blir en gladare bebis om den blivit till under en lustfylld stund.
BlåBlomman, du har säkert rätt i det. Kanske till och med blir en gladare bebis om den blivit till under en lustfylld stund.
Dalin79, va härligt att höra att du är uppe på benen igen.
Jag fick neg på grav stickan idag så det betyder att allt är ute efter MF och att det bara är att börja från början igen. Vilken bitterljuv känsla! Ska ta ÄL test imorgon för den borde vara här denna vecka. Kram på er alla
Daisy80 tack snälla. Jag behöver alla lyckönskningar jag kan få när det gäller detta verkar det som. Händer liksom ingenting här...Hoppas det går vägen för dig nu. Kram
Asali79 stort grattis! Hoppas du får en härlig graviditet nu...Kram
Jag visade neg på ägglossning idag då det kommer nog senare i veckan då. Åh, jag känner ingen GO längre. Det känns tungt att hela tiden få en massa negativa svar. Ingen graviditet, ingen ägglossning och missfall det senaste året. Nu är det tungt. VARFÖR ska jag behöva vänta så här länge... när ska det vända!
Jag visade neg på ägglossning idag då det kommer nog senare i veckan då. Åh, jag känner ingen GO längre. Det känns tungt att hela tiden få en massa negativa svar. Ingen graviditet, ingen ägglossning och missfall det senaste året. Nu är det tungt. VARFÖR ska jag behöva vänta så här länge... när ska det vända!
Ja tjejer, va många ni är som väntat nu. Jag har ÄL denna vecka men vet inte vilken dag ännu. Då får vi se om ni fortfarande är kvar i tråden när det är min tur att vänta. Lyckokramar till alla!
Jag vill ju ha sällskap på resan framåt så jag hoppas verkligen att allt rött håller sig borta för er. Det är röda jag välkomnar är julpyntet
Sunshine1979 det är klart vi är kvar i tråden. Vill ju ha med dig på resan. Lycka till nu. Koppla av. Ingens stress. Tiden kommer för er också. Kram!
Jag har ingen koll alls efter mitt MF i oktober. Alla mina appar säger olika ÄL- dag. Vi får se helt enkelt. Jag hoppas såklart på november men jag känner inte samma driv längre. Tror det blev lite för många negativa resultat på en gång där ett tag och mitt hopp gick upp och ner lite för mycket. Jag får komma igen i december.
Jg hoppas också för er allas skull. Själv känner jag inget men har inte heller räknat med nåt denna gången. Tar en månads paus och kör igång med allt ojande och oroande och hoppandes i december igen. Bitter, nä inte då...
Välkommen angienea!
Stämmer det att det kostar 24000kr för insemination??? Och 18 månader 90%, inte ens 100% Då har jag ju bara hunnit halvvägs. Jesus, hur ska jag klara av detta...?
Välkommen angienea!
Stämmer det att det kostar 16000kr för insemination??? Och 18 månader 90%. Då har jag ju bara hunnit halvvägs. Jesus, hur ska jag klara av detta...?
Är graavvid, jösses, fattar inte riktigt detta än Så lycklig!
Jo, jag tror jag satsar på en höst bebis.
Tänk om det vore så enkelt att man kunde bestämma. Min mens har inte kommit ännu men jag tror inte den ska komma fören nästa vecka. Det känns som om jag bara räknar mina veckor efter ÄL och BMI nu, vill ju kunna njuta av min familj och vänner. Varför är det så svårt att sluta tänka på detta! Jag försöker nypa mig själv varje gång jag kommer på mig själv med med bebistankar för att alla säger till mig att jag ska sluta så funkar det bättre. Men jag börjar få ont i armen nu ju.
Jag har BIM imorgon, jag behöver nog lite tummar om ni kan. ??
Håller tummarna för dig Sunshine!
Vi bor också i Sthlm, va roligt! Kanske blir en mammagrupp av detta tillslut.
Ingen mens än så länge, känns som om jag ligger och spänner mig för att den inte ska komma heller. I så fall har jag inte hunnit haft någon mens sen senaste missfallet så det vore ju för bra för att vara sant om det blev nåt. Men visst, hoppas gör vi ju alla!!!
Inte ännu, jag tänkte testa på fredag, eller söndag om jag kan vänta så länge. Hoppas bara att jag får chansen att testa överhuvudtaget.
Jag har nu beställt gravtest nu så snart får jag veta.
Jag är gravid! Men skit skraj för ett tredje missfall. Hoppas hoppas denna gång att det går vägen. Än så länge väldigt nytt ju...
Tack snälla ni. Jag ska försöka njuta. Inte så mycket att påverka mer än vad jag redan gör. Nu får naturen gärna ge mig en hjälpande hand. Jag återkommer när jag vet mer. Lycka till ni andra! Massor av kramar till er!!!