Inlägg från: Gamlamamman |Visa alla inlägg
  • Gamlamamman

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ok. Då är jag med. :) Mitt minne är sämst. :/

Ja, då får vi hoppas att den kommer snart o försvinner igen så ni lyckas nästa månad. :)

Tror jag är mitt i äl men iom att jag inte testar så vet jag ju inte exakt.

Så vi kör på här så ser vi var vi landar. :)

Kram!

Iskristall skrev 2016-01-27 15:58:28 följande:

Mensen kommer så jag ska inte testa. Vill att mensen ska komma fort för då kan jag börja med mina mediciner inför ivf-försök nummer 2! Väntar alltså inte på plus den här månaden.

• Gamlamamman

Wiiiii!

Härligt!

Iskristall skrev 2016-01-28 11:22:53 följande:

Idag startade mensen! I morgon börjar min ivf-behandling nummer 2, så spännande!

• Gamlamamman

Tack detsamma!

Vad drygt att vänta så länge för er på ett svar. Känns som att väntan är ganska tillräcklig redan. :/

Men vi får hoppas att det blir bra till slut iaf. :)

FruA78 skrev 2016-01-28 12:08:23 följande:

Håller tummarna för er ;)

• Gamlamamman

Haha. Ja, vi för vårt bästa... Med risk för att bli för ingående så hade vi vårt förmodligen sämsta sex nånsin igår kväll... Mannen hade somnat. När barnen sov (varav den ena i vår säng) så fick jag försöka mig på att väcka mannen o släpa ut honom i vardagsrummet. Det tog lite tid att få till det och var absolut ingen höjdare. Dessutom höll han på att somna flera ggr. Haha. Vad gör man inte... Ganska komiskt alltihop och inte särskilt romantiskt o spontant att passa tider. :P

Iskristall skrev 2016-01-27 20:03:02 följande:

Det är ingen fara, det är jättesvårt att hålla koll på allt

Ni får köra så det ryker och lycka till

Kram

• Gamlamamman

Ja, vad gör man inte. ;)

Får hoppas att det tar sig nån gång så det blir slut på det här tvångssexet. :)

Loncelot skrev 2016-01-28 18:57:44 följande:

Typ så har vi känt dessa 3 dgr med ägglossning, har varit så sjukt trötta men va gör man inte för lite befruktning

• Gamlamamman

Haha. Ja. Nu är jag glad att det är över för denna månad. Orkar inte mer. ;)

Åhhh vad härligt för er!

Vill också ha sol o sommarväder!

daisy80 skrev 2016-01-29 17:33:49 följande:

Haha, skrattar när jag hör om "tvångssexet", tror vi är många som känner igen oss i det där. Vissa dagar i månaden så bara måste man ju, vare sig man vill eller inte

Jag njuter för er alla här på gran canaria! Känns så lätt att leva här nere och man ägnar inte tiden åt detta ständiga väntande, utan lever i nuet, vilket är väldigt skönt..

Iskristall, vad spännande, nu börjar du alltså behandlingen! Så vad är steg ett? Sprutor nu fram till äl eller?

Soliga kramar!

• Gamlamamman

Äl+6 om jag ska utgå från appen. Borde stämma hyfsat iaf. Så nu är det väntan igen. Denna ovisshet som nästan äter upp en. :/

FruA78 skrev 2016-02-02 11:03:39 följande:

Tack! Ja det är jobbigt att vänta :(

Hur går det för dig?

• Gamlamamman

Grattis!

Hoppas det går vägen denna gång.

Ja, ett enda väntande på att beta av milstolpar. Och en massa oroande som aldrig slutar. :)

lilsis skrev 2016-02-03 17:23:48 följande:

Väntan är inte över när man plussat, den blir bara ännu längre ;)

Plussade iaf förra veckan med andra återföringen efter IVF/äggplock i oktober.

De två förra plussen (okt 13 och maj 14) var utomkveds och missfall.

Så nu väntar jag på VUL runt 18e.

Vänta vänta.

• Gamlamamman

Jaaaa! Heja heja!

Iskristall skrev 2016-02-04 08:59:44 följande:

Uppdateting från mig. Varit på vul. Det blir äggplock för mig på måndag Nu är allt verkligen på rull igen!

• Gamlamamman

Vad fint att höra!

Hoppas verkligen det går vägen nu.

Själv väntar jag. Bim imorgon enl app. Tog ett test igår för nyfikenhetens skull men det var såklart neg. Så förmodligen kommer mensskräpet snart...

Iskristall skrev 2016-02-08 15:07:28 följande:

Japp återföring på onsdag om allt går som det ska med befruktning och delning

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?