Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Många med BIM här i dagarna. Spännande!
Hur går det för er, har ni börjat testa ännu?
Jag tror att jag är på ÄL+11 idag. Testade nu på morgonen och fick negativt. Kommer dock fortsätta att testa fram till BIM (8 feb).
Börjar bli lite tveksam till om jag hade ägglossning över huvudtaget i januari. Har tidigare kollat med mitt mikroskop (donnatest), men den här månaden tog jag paus från det då jag känt en stress med allt testande. Höll koll på ägglossningssekretet, men det är ju svårt när man har oskyddat sex hela tiden och allt som "kommer ut" ser likadant ut. Brukar dock ha ägglossning 11-12 dagar efter mensen, och den 23 januari tyckte jag mig se ägglossningssekret. Å andra sidan var det bara en dag, och normalt sett brukar jag ha sekretet i tre dagar.
Jag försöker att inte gå upp för mycket i det här nu, men det är svårt. Har börjat ställa mig in på att det blir minus den här månaden. Maken och jag har funderat en del över nästa försök istället. Han tycker att vi ska köpa vanliga ägglossningsstickor och testa med. Det känns som att det är lättare att se på dem än i donnatest. Så jag tänkte beställa storpack ägglossningstest + gravtest via bäst på best. Tur att det är så billigt med test så att man kan hålla på och testa varje dag .
Håller tummarna för oss allihopa och hoppas på många för oss alla. Om inte den här månad, så nästa månad.