• daisy80

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Förstår det känns skit, men en ny chans är aldrig långt borta!!

Micka! skrev 2014-11-27 10:55:41 följande:

Nja, den har inte riktigt kommit igång än, men jag brukar ha spottings några dar innan! Känner att den är på väg, den kommer nog på lördag! Så mitt nya bim är 26/12!

Känns skit just nu, men hoppas på plus i mellandagarna istället!

• daisy80

Spännande Micka, kanske kan vara nåt ändå?? Håller tummarna!

Välkommem angienea, hoppas på ett litet frö för dig med!

Jag har BIM idag och än så länge ingen mens. Men herregud vad man går och känner efter och inbillar sig saker hela tiden.. "Känns det inte lite i magen".. Nåja, jag tänker inte testa än utan avvaktar och ser vad som händer. Hur går det för er andra med bim snart?

• daisy80

Men stort grattis Micka! Underbart! Njuuut :)

Här har mensen kommit, blev sååå ledsen igår kväll när jag fick spottings, och nu kommer det mer och mer. Fan fan fan! Ska tröstdricka rödvin ikväll det är ett som är säkert!

• daisy80

Så trist Iskristall, man blir så sjukt besviken! Har laddat hem FF nu och ska börja tempa , har aldrig provat det förut. quote=74415615][quote-nick]Iskristall skrev 2014-11-29 10:26:40 följande:[/quote-nick]Grattis igen Micka!

Här kommer mensen i helgen, tempen har sjunkit [/quote]

• daisy80

Kram på er tjejer. Fy tusan så tråkigt det är med mens! Och vilken besvikelse varje gång. Nu sitter jag iallafall framför brasan med ett glas vin. Nåt ska man väl trösta dig med. Skål!

Blåblomman skrev 2014-11-29 14:31:05 följande:

Och nu är vi tre.. Mensen kom idag, en dag tidigare än beräknat och med en jävla värk.

• daisy80

Dum fråga... men hur uppdaterar man sin information här? Det står bara om mig att jag är 44 år vilket verkligen inte stämmer och vet inte hur det hamnat där :) hittar ingenstans hur man ändrar infon!

• daisy80

Nu hittade jag äntligen inställningarna för det :) hur mår ni? Hur går det för dig Micka, några gravsymtom??

• daisy80

Spännande!! Håll oss uppdaterade! Själv testade jag positivt äl-test igår, så nu börjar nästa väntan igen! Bim kring julafton... Tänk om man kunde få världens bästa julklapp den här gången :)

Sunshine1979 skrev 2014-12-10 08:01:47 följande:

Jag har nu beställt gravtest nu så snart får jag veta.

• daisy80

Hej! Tackar som frågar :) inget pluss än, har bim på torsdag så bara att vänta och se... Hur är det själv Asali79? Och Iskristall?

Asali79 skrev 2015-01-19 13:14:02 följande:

Hur går det för dig Daisy80?

• daisy80

Jag håller tummarna stenhårt för oss båda!

Iskristall skrev 2015-01-21 06:52:39 följande:

Lycka till! Hoppas ni får se plus på torsdag!

Själv är jag på äl+8 idag. Så här pågår den vanliga väntan

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?