Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Tack!
Samma här! Håller alla tummar!
Tack!
Men nej, mens vill vi inte ha! Fortsätter hålla tummarna ändå!
Tack!
Samma här! Håller alla tummar!
Tack!
Men nej, mens vill vi inte ha! Fortsätter hålla tummarna ändå!
Bim+1 om jag ska utgå från appen... Testade ju neg i helgen. Ingen mens i sikte men jag känner mig nervös för att testa igen. :/
Vill inte bli besviken men vill samtidigt veta. Ja, ni kanske förstår hur jag menar? :)
Kram till er alla iaf!
Så bra att ni finns!
Tack!
Och detsamma igen. :)
Håller tummarna tummarna! <3
Happ!
Jinxade visst när jag skrev för nu kom mensen. :/
Fast bra att jag inte slösade ett till test. ;)
Tror jag ska köpa bdg idag o se om det kan ge nåt resultat.
Så nu hejar vi på dig iaf. :)
Håller tummarna tummarna! <3
Vad härligt att höra!
Grattis!
En liten uppdatering från mig kommer här. För 2 veckor sen kom vår dotter dagen efter hon var beräknad. Det vart en lång och jobbig förlossning men äntligen är hon här efter flera års kämpande. Jag håller mina tummar för er nu! Sluta inte kämpa tjejer! <3
Grattis Iskristall!
Vad underbart! All lycka till er!
Det är ju fantastiskt! Tänk att ni kommit sån bit på väg. Härligt efter allt väntande.
När ska du göra kub? Kommer säkert gå bra, men det ligger i naturen att oroa sig. :)
Hej, är i v.12 (11+3) Det är bra med mig. Illamående när jag blir hungrig och det blir jag ofta...blir mycket småätande :-/
Spännande att ni ska få börja med ivf snart! Håller så tummarna.
Kommer säkert gå bra! Håller tummarna!
I torsdags började jag störtblöda, slemhinna och allt.
Igår visade testet 2-3. Alltså stiger hCG som det ska trots allt.
Så nu får jag väl invänta ultraljud i slutet av månaden...
Håller alla tummar!
Ja, det är riktigt härligt. Det var ett tag som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva detta alls!
På tisdag ska jag ta blodproverna inför kub och veckan efter är det dags för själva kub ul.
Åh vad härligt! Grattis och jag håller alla tummar!
Tack så mycket! Jag tog modet till mig att testa imorse. Jag är gravid igen, äntligen. Nu måtte den lilla stanna den här gången. Känns helt underbart. Stor grattis till fint Kub-test vad skönt :) När har du Rul?
Kramar
Grattis Iskristall! Vad roligt för er!
Hur mår du Fru78 nu? Några mer symptom?
Vi väntar en liten flicka! Allt gick bra på rul igår!
Tack! Ja, jätteroligt! Nu börjar jag på riktigt tro på att vi kommer få vår lilla bebis och jag har börjat våga kolla barnvagnar, namn och annat
Hur går det för er?
Välkommen och lycka till! :)
Hej,
Hoppas det är okej att jag hoppar in här :) Jag är 35 i september och jag och min man har börjat försöka att få vårat första barn. Jag tempar med Natural Cycles sedan en månad tillbaka, vore häftigt om det funkar.
Skönt att man inte är ensam i ålder eller försök och ska bli trevligt att följas åt här :) Stort grattis till alla som plussat <3
Jag plussade imorse! Högst overkligt och relativt oväntat. :)
Hoppas det håller i sig nu.
Tack! :)
Känns jättekonstigt. :) Hade inte väntat mig det. Hade sex en gång runt äl så vet iaf exakt när det hände. Hoppas att du också plussar snart. :)
Men åh va roligt!! GRATTIS!!!
Härligt att du mår bra! Hoppas det Inte blir så mkt värre med ryggen osv.
Oktober var det ja. :)
Bf 31/10. Jag mår bra! Börjat få lite ont i ryggen samt halsbränna det är mina största bekymmer. Lite känningar av ligament/fogar men det är inget som stör alltför mycket än