• FruA78

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Jaycee: vad trist :(

• FruA78

Håller tummarna nu för er blåblomman och iskristall :)

På onsdag kommer jag troligtvis få svar om det är en mola eller om vi kan börja försöka igen. Börjar bli lite nervös för svaret.

• FruA78

Iskristall: provsvaret var inte klart så läkaren sa att han ska ringa igen när han fått svaret. Så surt, vill bara att missfallet ska vara helt över och få börja igen. Testar fortfarande positivt med och om det inte är borta om en vecka måste jag kontakta kvinnokliniken igen. Hoppas att han ringer innan veckan är slut.

Hur går det själv, när har du BIM?

• FruA78

Hur går det för er andra?

Inget provsvar än och ingen mens :( Lever i ingenmansland just nu känns frustrerande.

• FruA78

Ja läkaren ringde enligt ök i torsdags men provsvaret var ej klart. Snart gått 5 veckor :(

Håller tummarna nu för er iskristall och blåblomman.

Denna väntan vi alla får gå igenom, äl-bim, utredning, provsvar, ivf. Hoppas att vår väntan snart ger resultat :)

• FruA78

Blir galen på sjukvården ibland. Ringde idag för att höra om provsvaret har kommit in. Idag har det gått fem veckor. Provsvaret hade kommit in men kunde inte få svar idag. Sköterskan bokade in en telefontid till läkaren på måndag eftermiddag. Åh så jävla trött på all väntan. Om jag inte hade ringt hade det nog dröjt längre tid att få svar.

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?