Inlägg från: Bebislängt |Visa alla inlägg
  • Bebislängt

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Äntligen är det dagen för mitt andra vul. Jag har varit så orolig sen det förra men nu har jag helt plötsligt en jättebra magkänsla. Hoppas den stämmer :)

• Bebislängt

Nu har jag varit på vul. Knodden hade växt men jag blev tillbakaflyttad fem dagar, vilket känns som en evighet så nu är jag i 7+6 igen. Men eftersom den hade växt som den skulle sen sist så var jag väl bara lite senare än jag trodde. Så fick vi se ett litet tickande hjärta. Kändes otroligt skönt! Myomet hade inte växt alls och gynokologen tyckte inte att det satt så till att det skulle vålla några problem. Och blödningen nedanför hinnsäcken var helt borta. Bara underbara nyheter alltså! *lycklig*

• Bebislängt
    Aftonstjärna skrev 2014-02-18 17:39:27 följande:
    Ni som plussat! Hade tänkt starta en tråd, men så hittade jag en här för 30+ mammor med BF i höst:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m72492897.html

Jag håller mig till septembertråden, jag gillar den. Väldigt aktiv tråd med massa olika typer av människor i alla åldrar :)
  • Bebislängt
    Vildhallon skrev 2014-02-18 14:39:43 följande:
    Åhh vad roligt att höra! Då är du i 8+0 idag då. Jag gick precis in i 10+0 idag så då är det bara två veckor mellan oss

Ja! Fast jag hoppas och tror att jag kommer att få åka fram ett par dagar igen vid nästa mätning. :)

Sååå jobbigt att bli tillbakaflyttad nästan en hel vecka. Det är ju inte som att de går långsamt nog utan att man ska behöva göra om dem ;) Klart värt att allt såg bra ut dock!
  • Bebislängt
    Synaps skrev 2014-02-19 17:30:40 följande:
    Bim om två dagar! Vill gärna ramla ner på plussidan! Hoppas det går bra för alla!

Håller tummarna!
  • Bebislängt
    MjölkChoklad skrev 2014-02-26 17:05:03 följande:
    Tjohooo - tog ett test

Va roligt! Grattis! :))
  • Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-03-01 06:59:07 följande:
    Tack snälla för tummar!! Det är dock verkligen supersvagt och jag tror inte att någon annan ser något. Här har jag dragit upp kontrasten...

Håller tummarna! Och även om jag inte kan se bilden så är min uppfattning att även ett svagt streck är ett streck!
  • Bebislängt

När jag testade på äl+11 så syntes inte ens det svagaste streck för att fyra dagar senare ge fullt utslag och även om det där är svagt så ser det ju onekligen ut som ett streck! Hoppas!

• Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-03-02 07:37:01 följande:
    Jag tog ett digitalt test i morse - jag ÄR gravid!!! :D

YAAAY! Va roligt! GRATTIS!!!
  • Bebislängt
    Lantlollan skrev 2014-03-06 17:00:12 följande:
    Missfall. Ledsen. :(

Åh nej, vad tråkigt :( kram!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?