Inlägg från: duckdick |Visa alla inlägg
  • duckdick

Tycker du att Greg Plitt är snygg?

Själv ser jag upp till denna mannen eftersom han är en jävligt bra förebild. Före detta fallskärmsjägare, skådespelare och nu fitness modell.
    Häromdagen frågade jag en tjej kompis om hon tyckte att han var snygg och hon ogillade honom skarpt, hon tyckte att han såg äcklig ut. Jag fattar ingenting. Vad tycker du?

• Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?
  • duckdick
    Molgan 008 skrev 2014-01-05 21:54:00 följande:
    Nej fy vad läskig.
    Hahaha du kan inte vara seriös?
  • duckdick
    IsDimma skrev 2014-01-05 21:54:49 följande:
    Nja. Sådär. Jag föredrar mön som har åtminstone lite underhudsfett på kroppen. Men ansiktet har fina drag

Detta?

• duckdick
    FrökenLöken skrev 2014-01-05 22:02:25 följande:
    ... jag undrar vad han gör på översta bilden. Plockar ved?
    Haha ingen anning de gör lite konstiga grejer ibland.
  • duckdick
    snedtak skrev 2014-01-05 23:07:57 följande:
    Gah, fel knapp.

lol, han ser ju fan ut som en 12 åring.
  • duckdick
    Rocket Mania skrev 2014-01-05 23:08:44 följande:
    Alltså, var jag tvungen att välja mellan Seth Rogen och killen i TS hade Seth vunnit alla dagar i veckan. Därmed inte sagt att Seth är min drömkille men TS-killen är min mardrömskille.
    Är det för att han får dig att se oattraktiv ut? Har för mig att tjejer tycker om att vara den fina i ett förhållande.
  • duckdick
    Mandel skrev 2014-01-06 07:43:46 följande:
    Tycker inte att han är snygg. Var sig kroppsmässigt eller utseendet i ansiktet.
    Tycker att han har alldeles för stora och definierade muskler. Känns som att han tillbringar massor av tid på gymmet och framför en spegel, så vem ska då ta hand om hem och barn? Avtändande...
    Han tjänar flera miljoner om året på det han gör, man gymmar i ca 1 timma. 
    Sen så tar väl kvinnan som tar hand om hem och barn?
  • duckdick
    J1983 skrev 2014-01-06 07:17:50 följande:
    Nej jag gillar inte den typen alls, utseendemässigt. I övrigt har jag aldrig hört talas om honom.
    Titta på detta videoklipp 

• duckdick
    mikipiki skrev 2014-01-06 17:23:50 följande:
    Nej, tycker inte att han var särskilt snygg faktiskt. Hade väl inte sagt att han såg äcklig ut heller, men att ha sådär synliga muskler är inte attraktivt alls.. Jag gillar killar som ser ut som Seth Rogen eller pappan i julkalendern kroppsmässigt! :)
    Vad har du för slags kropp själv, ser du ut som en kvinnlig Seth Rogen? Då kan jag förstå att du tycker att sånt är snyggt.
Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?