• duckdick

Tycker du att Greg Plitt är snygg?

Själv ser jag upp till denna mannen eftersom han är en jävligt bra förebild. Före detta fallskärmsjägare, skådespelare och nu fitness modell.
    Häromdagen frågade jag en tjej kompis om hon tyckte att han var snygg och hon ogillade honom skarpt, hon tyckte att han såg äcklig ut. Jag fattar ingenting. Vad tycker du?

• Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?
  • Skruf90

haha nej, jag tycker han ser ut som typ "hej du kan lita på mig och mitt vinnande leende" fast egentligen ärhan en douche. Tycker inte hans käk- och hakparti var attraktivt, alldeles för grovt för min del. Gillar inte heller så ljusa ögon till mörkt hår. Det är ju bara vad jag personligen tycker... snygg kropp har han ju, men de blå kallingarna får han gärna byta ut ;)

• IsDimma

Nja. Sådär. Jag föredrar mön som har åtminstone lite underhudsfett på kroppen. Men ansiktet har fina drag

• duckdick
    Molgan 008 skrev 2014-01-05 21:54:00 följande:
    Nej fy vad läskig.
    Hahaha du kan inte vara seriös?
  • Evm

Nej alldeles för mkt muskler för min smak! Och de turkosa kalsongerna var det fulaste och osexigaste jag sett på länge

• Hannah76

Nej. Inte nåt hos honom som tilltalar mig. Han har en obehaglig blick, inga fina drag och inte en kropp som jag föredrar. Sjukt fula undies också...Flört

Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?