Mimmipigg skrev 2015-01-28 07:28:07 följande:
Tackar det hoppas jag oxå för oss alla som väntar. Ja det var fruktansvärt jobbigt att vänta på mailet om att äntligen få boka intervjun.
Vi ansökte den 1 augusti -14, Vi skickade oxå bara in allt som de bad om då jag inte hade läst om hur flera som sökt lagt in filer på bilder,chatt, flygbiljetter mm i ansökan.
Vi fick mailet om att boka intervju 10 december och fick den tidigaste tiden de hade på ambassaden för intervju. Hela 7 veckor efter dvs i måndags.
I samband att min man fick den så fick jag ett kompletteringsmail då jag kunde skicka in 5 filer på bilder o flygbiljetter. Då det bara var just 5 filer man kunde skicka in så gjorde jag ett kollage på våra bilder och på så sätt kunde jag skicka in 15 bilder istället för 3. Hade även två resor jag behövde redovisa då jag vart hos honom 2 gånger sen vi gjorde ansökan.
Intervjuaren hade sagt till min man "bravo du kan allt om henne". Min man svarade " Jag älskar henne seriöst så det är väl inte så konstigt att jag vet det" haha :D
Hade din man med aig något när han var på intervju t ex bilder på er eller något annat var kommer han från och vilken ambassad fick han göra sin intervju på ?