Anonym (Trött) skrev 2015-06-12 14:39:40 följande:
Hej! Någon som vet numret till Norrköpings enhet? Fick så otrevligt svar nyss när jag ringde växeln.. Vet inte VEM jag ska ringa i Norrköping utan vet ju bara att vi ligger där! Frågade i växeln om de kunde koppla mig dit.
-''Ah men (hon hånskrattar) det är många som jobbar där, så VEM?''
''Jag vet inte.. Jag vet bara att vi tillhör Norrköping och mer har vi inte fått reda på så finns det något nummer eller så?''
''Ah men det fattar du väl själv att jag kan ju inte bara skicka dig till NÅGON!!! Det FATTARUVÄL????''
Sedan lade hon på, förbannades mupp. Om det hade gått så hade jag fan anmält henne. J*vla surpippi! Det är alltid med en klump i magen man ringer dit, för man vet att det till 99 procent kommer vara någon typ av reptil som svarar.
ÅÅh då har vi nog pratat med samma mupp du och jag :D
Ringde förra veckan och ville bli kopplad till Uppsala eller ja den "enhet" vi tillhörde, då svarade hon surt som attans - Men det kan väl inte VI i VÄXELN se?!?!
- Men hur j***a lätt är det för oss att veta då?! Vi som inte jobbar på Migrationsverket... Nu svarade jag ju inte så men man tänkte ju lite så.
Vissa människor ska inte ha servicejobb! Och är hon less på sitt jobb och inte kan hålla humöret uppe så är det nog dags att byta! Finns många glada arbetslösa som skulle göra allt för att få ett jobb!!
Jobbar själv med service och ibland har man dåliga dagar och är irriterad men aldrig att jag skulle uttrycka mig sådär som hon gjorde. Synd man inte vet namnet på den människan i växeln..