Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid
Hej skantz81
Hva mener du med om han inte får tidligare tid? Hvem er han?
Hej skantz81
Hej skantz81
Hej skantz81
Hej alla
Nu har jag varit på min interjuv I sverige, 2 timmar av total utfrågning blev det ...phu
Nun är det bara att vänta och se våran handläggare kunde inte svara på nör vi kunde få svar bara att se var många ansökningar före oss....
Hoppas på svar innan dec då bebisen är beräknad
Snart 11 månaders väntan......usch vad jobbigt det är. ...är så stressad över att få ev föda ensam.
Hej alla
Jeg har ringt min händlaggare i dag og han sa det kan ta opp til 6 måneder til jeg kan titta på deres årende.
Jeg er så lei av å vente. Jeg vil ikke tro på det:((
Hej skantz81
Vi har Magnus nu enn du?
Hej skantz81
Nei jeg vet ikke navnet men har nummeret. Hva sa din händlaggare til deg? Når skal hun titta på din årende?
Skantz81
Det er så irriterende å vente. 1 vecka siden han sa jeg kan titta på kanskje i høsten og nå sier han det kan opp til 6 måneder. Kan det være sant?? Det har vært 11 måneder
Skantz81
Ja håper det:))
Men har du ikke fått förtur pga. graviteten?
Det verkar som att vi ska ha barn nära varandra, och jag fick beviljad förtur efter ett överklagande igår. Så, det bör ni ansöka om!
Äntligen fick vi beslut den 1/10 och beviljat
Hoppas nu ni andra ochså snart får nått besked
Hej
Ser att det kommit lite frågor ang interjuv för den som bor i sverige, jag var på interjuv här den tog ca 2 timmar och jag blev utfrågad om allt möjligt .
Men det är absolut inget att vara orolig för om man bara har svarat sanning i ansökan .
Lycka till alla
Skantz81
Är ni gifta?