Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Otrogen-gravid-abort??

Hej. Jag håller med anonym svårt, men jag skulle också vilja tiillägga att du sitter med makten att bestämma, på ont och gott och jag skulle aldrig vilja ha det på annat sätt än att det är kvinnan som bestämmer. Måhända är killen en egoistisk snubbe som tänker på sitt, men jag håller faktiskt med honom i, att denna unge blir i bekantskapskretsen en sladdis och olyckshändelse som han med en brud han har ett sexuellt förhållande med vill att han ska behålla. Om du tvingar honom kanske han inte kommer att vilja fortsätta med dig och du blir ensam. Han har ungar sedan innan och anser sig färdig med barnaveckor, välling och vakennätter samt alla läxor efter skolan. Han vill leva livet med dig, ha kul, ha sex och vara på äventyr. Dessutom förstår jag att han inte vill att hans barn ska vara med och dela arv mm som bara bidrar till bråk om inte han vill detta. Älskardu hans barn? Är du villig att kompromissa med en annan kvinna( barnens mamma)om allt i vardagen. Jag förstår verkligen dina känslor, men även hans. lycka till med ditt beslut.

Svar på tråden Otrogen-gravid-abort??