abort och utan känslomässigt stöd
vill bara börja med att säga att jag inte bor i sverige, sa kan inte skriva alla bokstäver.
Hur som helst.. är 7 veckor gravid och har en medicinsk abort planerad för i morgon och vidare pa mandag.
Saken är den, jag är gravid med min pojkvän (ca 1 ar, 6 manader tillsammans). vi har planer att skaffa familj i framtiden, och det gör detta beslut väldigt angest och känslomässigt laddat. Vi kan inte behalla barnet pga situationen vi befinner oss i - ingen av oss har ett jobb, vi bor inte tillsammans, det är en hel drös som bara skulle komma ivägen och det känns som rätt beslut för oss, just nu.
Saken är den - killen förstar inte riktigt hur svart dethär är för mig. jag grater varje dag, har angest, inte lett pa ett par veckor, och han är bara arg och irriterad pa mig, säger en massa hemska saker.
jag försöker förklara för honom men han lyssnar inte och jag vet inte hur jag ska ta mig till för att na fram till honom.
kan nagon ge mig tips pa vad jag kan göra, sa han förstar.. han behöver inte göra ett dugg, bara första och sluta vara taskig bara för att han inte kan sätta sig helt i hur jag känner mig inför att klämma ut vad som skulle vart VART första barn, dött..