• Anonym (Orolig)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

Jag måste stoppa det här, men hur???

• Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • MuppinCowboy
    Målsmans underskrift skrev 2014-02-21 02:41:33 följande:
    Så jävla sorglig tråd...
    Håller med men vet inte vilket som är sorgligast -  TS åsikt eller dennes försöket till att provocera.

Dessutom det finns inga fula utseenden, bara fula personligheter.
    Dumhet diskriminerar inte
  • LadyInRed
    MuppinCowboy skrev 2014-02-21 03:47:11 följande:
    Håller med men vet inte vilket som är sorgligast -  TS åsikt eller dennes försöket till att provocera.

Dessutom det finns inga fula utseenden, bara fula personligheter.
    Välkommen till troll-tråden...
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Frankk

Jag skrattar gott när jag läser det här, fantastiskt roligt skrivet! Skriv mer trådar.

"trär en ring på de där falukorvstjocka fingret"
    "sätter han ner foten stampar jag på den"
    "stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor"

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • starfuuck

att du ens säger att blondinbella är lite för knubbig visar ju bara vilken skevbild du har på världen! förmodligen är du en sån människa som lever i sin egen lilla fantasi, att din son inte alls är så där ''perfekt''. sök hjälp är du snäll innan du skadar fler människor i din omgivning! du måste nog vara kvinnan som gud glömde ge ödmjukhet.

• trucker
    Asså jag vet nog inte ens värt jag skall börja.. Människor som du äcklar mig! Visst alla harrätt till sina åsikter, men dina åsikter är att gå till angrepp mot en annan människa.. Du verkar ju vara helt sjuk i huvudet och absolut inte leva i detta århundrade.. Tycker din son gör ett grymt bra avtryck och visar att det är insidan som räknas.. Asså Jag hoppas din son får reda på detta och bryter kontakten med dig eller att du blir polisanmäld.. Synd bara att det inte finns någon som gör exakt likadant mot dig.. Men iaf Karma is a bitch och någon dag kommer du att få tillbaka och då hoppas jag det smäller dig direkt i ansiktet och att du landar illa så vi andra kan börja snacka skit om dig... olyckliga människa, trodde vuxna kunde bete sig men du är ett dåligt exempel på "bra förebild"
  • Haaaaaaaaaaaooooooon

Detta är ju hemskt. Kan förstå lite men vad är du för person? Alla ser olika ut, om han älskar henne ska du inte säga ett skit för då kommer han fatta som jag att du är en dålig person. Man säger inte sånt om någon person överhuvudtaget, detta är mobbning även fast du inte säger det till henne. Gå och sök hjälp!

• alexh

Vilken fruktansvärd människa du verkar vara. Tycker faktiskt synd om din son som har en mamma som du. En mamma uttrycker sig inte så om sin sons flickvän. Nu verkar det som det är ex-flickvän i och för sig. Men att skriva som du gjorde är verkligen inte okej. Den som har problem är ju du. Är verkligen avskyvärt med människor som sitter på sina höga hästar och klankar ner på andras utseende. Nästan så man hoppas på att din son sett vad du skrivit här och tagit avstånd från dig. Din insida verkar, minst sagt, vara ful.

• farkas

är detta ett jävla skämt ? visst vi har yttrandefrihet här i Sverige. men att skriva om sin egena son som har samma kött och blod som dig att kränka hans flickvän så, är soppas så jävla lågt hur gammal är du humm kan tippa på 40-50 år kan ja tippa på att du är, men igentliden så skulle jag nog tro 12 bast men en 12 åring har mer vett i skallen än du har, och tänk på så här om din son hade sätt detta kan jag lova dig att han hade brytit konkakten med dig, det hade ja gjort oxå, mena hon kanske inte kan rå för att hon är tjock hon kanske har en sjukdom ? tänk om du var tjock skulle du då tycka det va okej att din killes mor sa så om dig ?  det är fan skrämmande vi lever i 2014 och vuxna folk kan inte ens visa respekt mot andra,  jag hoppas att detta inte är sant,

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!