• Anonym (Orolig)

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

Jag måste stoppa det här, men hur???

• Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • HäckHäxan
    Bas skrev 2014-09-20 05:02:43 följande:
    Se bortom fettet är väl min uppmaning. Vet många tjocka jävlar som blivit rena rama snyggprofilerna efter att de grabbat tag i sitt feta arsel.

Smart är sexigt. Uppenbarligen såg inte din man detta, utan du. Då uppenbarligen det är du som saknar hjärna i er familj. Gener söker sig till det motsatta nämligen, det de inte har och kan förbättra.

F.ö är stora pattar najs oavsett form och struktur. Tryck ihop skiten så se alla likadana ut under tuttknullandet. Mina 10 cent.

Mvh,
    Jag vet inte om jag är för trött, övertrött eller varför men jag gillade absolut hela jävla inlägget, både jargong och ordval och innehållet som helhet!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Sebbe86

JAG TROR JAG HAR BÄSTA SVARET!!!!! Jag förstår dig till 100%!!!!! Även om jag må vara rätt så ytlig och aldrig nånsin skulle kunna ens se åt en väldigt överviktig tjejs håll så tänker jag mer på hälsa än utseende. Dvs, du borde Skita fullständigt i hur din sons flickvän ser ut... Kolla hennes hälsa istället!!! Hur är hennes matvanor? Lider hon av diabetes typ 1 lr 2? Hypertoni? Kolesterolvärdet är? Etc? Äter hon mycket och dåligt eller bra mat? Eller är hon kanske till å med likgiltig i vad, hur och när hon äter? Rör hon på sig? Tränar hon? Är hon lat? Hur är hon gällande städ, tvätt, disk, matlagning? Etc. Är alla dessa saker negativa så BÖR du dra upp det för din son!!! lycka till! //Sebbe

• haha fula avskumm

Hej, förbjud honom att träffa henne. Tjock är man av vilja och att vilja förkorta sitt liv och begränsa sig är inget för en normal människa att umgås med

• Loriyana

Är fundersam över hur en så grotesk otrevlig människa som du har lyckats uppfostra en sådan fin son?

• Teresa Forden

Du säger hon är snäll. Du säger hon är hjälpsam. Du säger hon har en fin personlighet. Du säger din son är lycklig. Du säger din son har mognat sen han blev tillsammans med henne.

Du säger det inte är värt någonting.

Att behandla denna kvinna, din sons kärlek, på detta sätt är exakt samma sak som att säga "du får inte vara ihop med min son för jag gillar inte din hudfärg." Och sen har du mage att säga att du inte är en ytlig, utseendefixerad människa.

Du skrämmer mig. Människor som du skrämmer mig.

• Fredde31

På beskrivningen så låter det ju som att flickvännen inte ens sköter sitt yttre eller hygien. Detta är självförvållat så det är inte det minsta synd om henne.

Ja TS, din son borde förstå bättre än att bli tillsammans med en 200-liters överfull illaluktande sopsäck. Jag skulle själv skämmas som förälder

• hotmail

hans mor och farföräldrar innebär hans mormor/morfar och farmor/farfar.

Mor och farföräldrar betyder mormor/morfar och farmor/farfar

• hotmail
    Funkarej skrev 2014-09-20 02:35:45 följande:
    "Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan"

"Min man tar inte så allvarligt på det här " 

Hur går det här ihop? TS säger sig att hans mor kommer att tappa hakan som om TS själv inte är modern? Sedan säger TS "min man"? 

Vem är TS egentligen? Pappans flickvän? Eller den homosexuella pappan som har en man? 

Förvirrad.
    hans mor och farföräldrar innebär hans mormor/morfar och farmor/farfar.

Mor och farföräldrar betyder mormor/morfar och farmor/farfar
  • Facethefact
    Ok. Låt oss nu säga att din son ser bra ut och hela den här biten
    Har du aldrig funderat över om din son kanske helt enkelt är ganska plump eller för socialt inkompetent, för att träffa jämlika flickor? Han kan ju vara en dålig dejt, för dåligt självförtroende när det kommer till tjejer eller ha IQ som en fiskmås. Tänk på att det finns gott om snygga pojkar i 20 års åldern, konkurrensen är stor.

Detta är saker du aldrig som moder kommer kunna se eller ta reda på om din egen son.

Kanske ska vara glad för hans skull, och hoppas på att inte ännu ett av hans förhållande går åt skogen?
    Flört
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!