Inlägg från: Gabriella 592 |Visa alla inlägg
  • Gabriella 592

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Ska snart flytta isär från min dotters pappa. De flesta av mina vänner är gifta eller sambos, försöker därför på detta sättet att bredda bekantskapskretsen för mig och min goa, glada lilla tjej. Söker andra mammor med barn i ungefär samma ålder i Göteborg att träffa och umgås och leka med. 
    Inga konstigheter, hör av dig så ses vi över en play date!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 20:31
    Glömde skriva, jag är 37 år :)

• Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg
  • Gabriella 592

Hej Karin! Vad kul att du har svarat! Träffas gärna! Inboxa här så kan vi höras mer om detaljer. Trevlig kväll!

• Gabriella 592

Hej alla! 
    Sorry för tystnad härifrån. Har fullt upp med heltidsjobb och planering av min flytt som sker på fredag. Lilltrollet har idag fått vattkoppar, såååån tajming :/
    Jag har en del att stå i i veckan som kommer men ses gärna så snart jag har kommit i ordning bättre i min lägenhet. En härlig lekstund i vårsol i Trädgårdsföreningen och en fika framöver kanske är ett alternativ?

• Gabriella 592

Åh synd, kan inte följa med på lördag :( Fullt upp då med att komma i ordning i flyttkaoset.
    Om någon/några vill ses nästa helg på söndag den 9:e så vore det jättekul.

• Gabriella 592

Jen1, klart du och lillkillen får vara med! Va kul att så många har svarat! Tillsammans är man ju mindre ensam, eller vad säger ni? Ang söndag så ska det ju vara mulet men det är ju å andra sidan ingen nyhet i Gbg, vi kanske tycker lekplatsen i Trädgårdsföreningen eller Plikta är ett bra förslag? Annars kan vi ju gå till lekvåningen på Stadsmuseet och fika efteråt på caféet där? Bara förslag. Hur många är det som planerar att ses på söndag? Ta hand om er!

• Gabriella 592

Hej Norbi!

Jag kanske ska ha min dotter imorgon så ev. kan vi gärna ses imorgon. hör av mig asap.
    /Gabriella

• Gabriella 592

Hej! Nej, hoppas inte att tråden är död! Jag har bara haft ganska mycket med ny livssituation, heltidsjobb, nytt jobb och liten universitetskurs ;). Så jag antar att jag har sällat mig till skaran av de frånvarande som jag så ofta beklagar mig över. Om någon drar igång en aktivitet så lägg gärna ut den här. Orkar för tillfället inte själv vara så aktiv.

Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg