• KaliaP

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Hej! Jag är nybliven ensamstående med två barn, visserligen lite äldre (tjej på 6 och pojk på 11) men är i samma sits som du. De flesta runtomkring är gifta eller sambos och det hade varit trevligt att lära känna någon annan ensamstående. Träffas gärna för lek med barnen eller utan barn för att bara tjata över ett glas vin eller så. Hade varit kul att höra från dig! //Karin

• KaliaP

Hej på er!! Så skönt på nåt sätt att se att det är fler som är i samma sits. Mycket jobb och barn är det som gäller och när helgen kommer blir man lite rastlös. Hade ju varit grymt kul att få ihop ett gäng och precis som Bodil skriver fixa middagar, lek i parken eller annat kul. Jag inboxar er! ;) Kram så länge

• KaliaP

Jisses vilken tajming! Men så är det väl alltid, allt ska ske på en gång.. 

Lycka till med flytten och så kan vi väl försöka styra upp en lekstund med fika eller liknande snart. Kul om vi kan bli ett gäng. 

Är det någon som känner sig rastlös och vill hitta på nåt spontant nån dag så är det bara att höra av er.

Kram på er!

• KaliaP

Hej hej! Hade varit jättekul att hitta på nåt i helgen! Lördag passar mig bäst. Fika låter mysigt :) Hade varit så kul om vi blev några stycken :)

Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg