• Ja varför

Min man vill inte ha barn efter 7 års förhållande

Hur vet du att han inte vill ha barn från början?
    Han kanske har ändrat sej under de år som gått, han behöver väl inte ha lurat dej i 7 år för det.
    Hans argument med varför ni skulle vänta är kloka och bra argument som inte visar att han ljuger om sin önskan om barn eller inte barn.

• Ja varför
    Kanii skrev 2014-02-17 16:37:48 följande:

Jag håller med om att argumenten har varit kloka och det är just df som jag har har håller med tidigare till skillnad från nu, men det känns bara som att han har haft tur med att dessa kloka argument som har passat sig i tiden som har sätt till att vi kan skjuta på frågan till längre fram då han har hoppats på att längtan ska komma, men nu har han slut på kloka argument och längtan har fortf inte kommit. Förstår du nu vf jag känner mig lurad och tycker att han har ljugit??? För han har ALDRIG sagt att han inte vill ha barn och hoppas att han ska vilja det senare utan han har sagt att han vill men väntar på att allt ska va på plats först, och df har jag väntat, jag kanske hade tänkt annorlunda om han hade sagt att han inte vill och vet i te om han kommer att vilja heller :/
    Jag förstår din känsla av att ha blivit lurad, men det är ju DIN känsla.
    MEN det är en skillnad på din känsla och att han verkligen har ljugit.
    HANS känslor kanske har förändrats?! Han kanske har velat ha barn vid "rätt" tillfälle men nu har ändrat sej. Frågan är väl i såna fall mer VARFÖR har han ändrat sej?

Svar på tråden Min man vill inte ha barn efter 7 års förhållande