LadyBond skrev 2014-03-07 18:16:01 följande:
ok, men jag har varit sängliggande gravid i över hundra dagar.. tvingats vara stilla när gravid coh gravid i fem år.
Så vad skulle du ge för tips då?
Jo, men alla vet att den förändras. Men det måste gå att försöka att få tillbaka figuren om man vill-för vissa går det och för andra inte men alla måste få testa? Och om det itnte går måste man väl få råd på hur man kan försöka att göra? Jo, men de dyra kläderna kanske var en gåva? Eller betydde något?
Jag har en tröja som min mamma hade när hon var ung. jag har fått fina kläder av min syster i USA som är dyra men som jag inte kan ha just nu. Sen har jag fått fina dyra kläder av min man men nu har vi köpt hus och hat barn två på väg så vi får se om han kan fortsätta skämma bort mig på samma sätt eller inte sen.
Men jag skulle bli så hjärtans glad om jag kunde komma i mina gamla kläder.
Jag har så mycket minnen av dom. Klänningen när vi var på smekmånad.. kläderna jag köpte till den.
Så mycket fint och allt är för litet.
Jag är nu rejält överviktig. Har maskiner hemma och levde på LCHF. Blev gravid. Då får jag inte träna eller äta så strikt LCHF. Jag föder i September men sen behöver jag träna som en galning.
Tips?
om du är rejält överviktigt så ska du givetivs inte börja träna som en galning, man ska ju inte börja med tung fysisk aktivitet förrens någon eller några månader efter förlossningen i alla fall, och om du helammar så förbränner du ju i snitt 500kcal extra per dag....
men jag skulle råda dig till att börja med promenader när du känner att kroppen är redo alt har fått ok från BM.