• Nitor

Vad ska jag göra med mitt förhållande?!

Med tanke på att ni träffades så tidigt så tycker jag att du lämnar relationen och satsar på dig själv nu. Du behöver ha fler relationer bakom dig innan du satsar på giftemål.

• Nitor
    Rainbow gg skrev 2014-03-09 18:19:39 följande:
    Va? Nej, varför då? Har man träffat rätt första gången så har man. Att man kanske generellt sätt har träffat flera innan man slår sig ned är inte nödvändigtvis en pekpinne för att det är så det ska gå till.
    Min farbror och hans fru träffades som 19- och 16-åringar och har varit tillsammans sedan dess, har två barn och driver en firma ihop.
    Jag tänker så här att ett flertal relationer gör att jag lär mig mer om mig själv och vad jag vill ha ut ur en relation. Jag förstår bättre och bättre hur man förvaltar en relation. Visst kan man ha tur att träffa rätt i sin första relation men jag tror att det är ett svårt projekt att ro i land. Speciellt om man träffas kring åldern 16-19.
  • Nitor
    Brenda skrev 2014-03-09 18:04:20 följande:

Ett annat poblem som jag har med honom är att han ibland frågar mig om något och sen fullständigt skiter i vad jag svarar. Lika bra att inte fråga alls om han inte respekterar mitt svar. 

Är det här ditt största problem just nu?
Svar på tråden Vad ska jag göra med mitt förhållande?!