Abort, rädd att jag inte kommer få välja metod! . S-VALL
jag ringde och skulle beställa tid idag, fick tid på onsdag.. Hon ja pratade med räknade ut att jag var i vecka sex ungefär, men ska få det faställt på onsdag av en läkare.
Hon sa då , att är du i vecka sex blir det en medicinskabort.... :O
ja trodde helt ärligt att man fick välja själv ! , som ni kanske förstår har jag aldrig gjort en abort tidigare.. Och anledningen till att jag vill göra det nu är för att tajmingen är helt fel.. Vi är mitt upp i flytt, utbildning o.s.v.
Jag har läst en massa på internet på olika forum blandannat, och hur man än vrider och vänder på det så verkar en kirurgiskabort vara att föredra. - jag är inte rädd för att sövas , de ha ja gjort tidigare så ..
Min rädsla är allt blod ! jag vill inte sitta på en toa i flera dagar o se mängder forsa ur mig :( :(
jag vill att det ska gå så fort som möjligt, så lite blod som möjligt.
HUR ska ja gå till väga för att få min önskan igenom??
som jag avslöjat i rubriken är det i Sundsvall denna skall göras, så om det är någon som gjort abort där så skulle jag vara jätte tacksam över o få veta hur dom var att tala med, kanske någon av er fått välja?
TIPS o RÅD från alla blir jag överlycklig av . .
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.. lästa någonstans att en tjej avlidit efter medicinskabort ! :O