Inlägg från: hallontroll |Visa alla inlägg
  • hallontroll

Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

Fiona M skrev 2014-04-18 21:03:36 följande:
    Om han verkligen är troende hade tron inte tillåtit honom att ha sex heller, så det är en ursäkt.

Precis. Vilken hycklare och vidrig idiot!
  • hallontroll
    Förhoppning skrev 2014-04-18 22:11:08 följande:
    Enligt Islam, om en man och en kvinna gör misstaget att ha sex innan äktenskap, så är lösningen att gifta sig direkt, inte göra abort. Det finns inget i Islam som säger att man inte ska skaffa barn innan äktenskap, snarare att inte ha sex innan äktenskap. Inget sex - inga barn. Så han har redan haft sex och gått emot en av religionens regler, vilket inte är okej.  Känns lite som om han försöker lura dig på något sätt. Vill han följa Islam? Ja då ska han gifta sig med dig, och du ska behålla barnet. Inte tvinga dig till abort. 

• hallontroll

Dumpa honom , och gör abort eller inte , beroende om du vill ha barnet eller ej. Han är en lögnare och hycklare . Bry dig inte om honom.

• hallontroll
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-18 22:17:30 följande:
    Han säger att de enda alternativ är det han säger om jag vill va med han  sen förklarara han inte mer... så käns som han inte förklarar ordentligt.. snart tröttnar ja på han å behåller barnet..  han säger han int eär islam men hans land e islam.. han är ifrån  egypten

Jag är inte muslim , men jag tvivlar på att det finns något sånt i Koranen att man ska göra abort om man är ogift... Inte heller i Bibeln eller i Toran... ( jag är helt för fri abort , men idioten ska säga som det är att han vill att TS gör abort , och inte snacka skit om att det beror på hans religion. )
  • hallontroll
    FireLady skrev 2014-04-18 22:43:11 följande:
    Jag slutar aldrig att förvånas över vissa kvinnors oförmåga till att se skillnad mellan "mitt livs kärlek" och "mitt livs största misstag". Tycker ju att det borde vara någonlunda lätt..
    Instagram f_lady

Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .