• Anonym (kolla hit snälla)

Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

Jag är gravid nu i vecka 7-8 Det var int eplanerat,men vi skydda oss inte!
    Men grejjen är den att ja måste välja har han sagt.....i hans kultur(land måste man gifta sig innan man blir gravid.å han vill gifta sig med mej å ha massa barn ,men om jag inte gör abort kan ja glöma han sa han. å jag vill inte heller va ensam med barnet...

har 2barn sedan tidigare å pappa tar hand om barnen till dom

Alltså vad ska man göra:(

• Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

Ja det bara klicka direkt. han är snäll ,fin omtänksam,vill ha många barn som jag åxå. men hela grejjen är att han måste visa mej för sina föräldrar & vara gift innan. Å jag skule absolut kunna tänka mej att gifta mej. men jag är glad för att jag är gravid, men vill inte bli själv med allt detta... detta ä inte lätt..

• Fiona M

Varför skyddade ni er inte om det är så viktigt för honom att inte ha barn utanför äktenskapet?

Ja det fråga jag åxå. för mej är det ju inte så viktigt. han har inge bra svar

• Anonym (Hmm)

Du har redan 2 barn och det är okej för honom?! Men att du nu är gravid med honom är inte okej?! Låter märkligt.

• Fiona M
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-18 20:50:34 följande:
    Ja det fråga jag åxå. för mej är det ju inte så viktigt. han har inge bra svar

Jag tror inte det är så viktigt utan det är en ursäkt.
  • Anonym (ik)

Om det inte är okej för hans familj att du är gravid innan ni är gifta så är det knappast okej att du har barn sedan tidigare heller.

• Anonym (?)

Tar din pappa hand om dina tidigare två barn? 

Låter som en jävligt kass man du träffat.
    Spola honom direkt och fortsätt graviditeten om du vill det.
    Men du tänker inte ta hand om barnet själv? 

• Anonym (x)

Vad tänker du göra med dina barn du redan har? Hans familj kommer väl inte att godkänna dessa heller. 

Ja han är muslim & då måste man enligt hems regler i hemlandet gifta sig.... i vissa länder får han träffa nån som har barn sedan innan men hellst inte... men det e just det han menar så fort vi gift oss vill han ha många barn som bor nära han med sin fru. 

Jag sa hejdå till han men skulle höra av mej om jag skulle göra som han sa det alternativ att göra abort alltså. jag har 2barn sedan innan & menar att pappan till mina tidigare barn tar hand om dom så jag vilö inte bli själv med ett barn... 

Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .