Inlägg från: Läs vad som står och inget annat |Visa alla inlägg
  • Läs vad som står och inget annat

Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .

De bästa du kan göra e att att be honom fara dit pepparn växer, gör abort så detta barn slipper få uppleva deras hemska kulturer, de e bara sjukt o ha sånna löjliga "regler" o inget barn ska behöva dras med sån skit så gör de bästa av hela situationen nu innan ni båda e fast för all framtid!!

Moderator skrev 2014-04-20 07:01:16 följande:

Håll er till ämnet!

Jag påminner om att denna tråd ligger i Känsliga Rummet, vilket innebär att off topic inte är tillåtet. Svar som postas i tråden SKA ha med TS frågeställning att göra. Sidodiskussioner får ni föra någon annanstans.

Och i vanlig ordning är personangrepp NATURLIGTVIS inte heller tillåtna, så skärpning!

/Moderator

Härligt att ni styr upp det hela o e uppmärksamma, detta behövs ideligen i känsliga rummet!!
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-23 19:43:14 följande:
    HAn säger även att han INte vill ha barn så tidigt. men när man e gifta senare då kan man skaffabarn... ja tycker detta är helt knas. om han vill ha mej bord ehan va glad över graviditeten!

MEen ja komemr behålla i allafalll.
    Herregud vilka knepiga inställningar den människan verka ha, fattar inte att du ens vill umgås med en sån typ, om du vill ha ett normalt liv ts så avsluta allt med honom istället och skaffa dig en karl som har acceptabla värderingar. För som du säkert vet vid de här laget....om du nu ska behålla detta barn räkna då med ett helvete, varken du eller barnet lär få de enkelt, den saken e klar så tänk efter en gång till, detta e inte sunt nånstans ts.
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-23 19:28:23 följande:
    Jo han måste visa mej för sin familj (i sitt hemland) åå efter en tid gifta sig. 
    O varför i hela friden MÅSTE han de??? De sätt han kör med e inte normalt o Vill han hålla på sådär så kan han ju flytta till sitt hemland o fortsätta tramsa där...
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-25 21:18:26 följande:
    han e hård som person sa han angående det
    Ja då kan han ju börja söka proffs hjälp för KBT och inte blanda in andra än sig själv i sitt liv förrän han har åtgärdat dessa hemska brister han har.
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-28 18:09:34 följande:
    Det är svårt ja kan inte släppa han....:( 
    Du måste åtminstone försöka, förstör inte ditt liv pågrund av en sån typ, du e värd en kille som verkligen älskar dig på rätt sätt o inte ställer hemska o orimliga krav, sånt e inte sunt nånstans.

Be dina nära o kära om hjälp att komma ifrån honom ts, ge dig ut på olika sysslor så hjärnan får nått annat o tänka på, snälla gör dig själv denna tjänst för detta lär inte sluta lyckligt.
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-04-29 20:28:00 följande:
    Vill bara att han ska tänka lite å ringa upp mej å säga ,jag vill ha barnet me dej & vi gifter oss så är allt bra.... 
    Jag förstår de men du måste tänka på hur hemsk attityd han oxå har mot dig, den e inte rimlig alls även om de känns som att du ej kan leva utan honom men de kan du o du e värd bättre ts.
    Anonym (..) skrev 2014-04-29 21:45:30 följande:
    Jag hade tagit denna tråd mer seriöst utan alla stavfel och förkortningar.. Men, lämna karln. Han är ingenting att ha om det är så här han ska bete sig.
    De har väl  ingen betydelse hur mycke stavfel de finns, man fattar ju vad de handlar om ändå, ditt yttrande har ej med saken o göra om detta e sant eller ej..jissies

Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-05-02 19:26:33 följande:
    ber om ursäkt för stavfel & om jag skrivit så en del inte förstår hela tråden
    Bry dig inte om sådana inlägg ts, det e bara löjligt o naturligtvis fattar dom ändå!

Hur har det gått för dig nu?
    Anonym (kolla hit snälla) skrev 2014-05-05 17:33:05 följande:
    ja skicka sms till han att ja fortfarande inte kan glömma han & att jag önskar han kommit på andra tankar(alltså att va en del av barnets liv) ger han lite tid så inge nytt mer än det
    Om han verkligen älskar dig o vill dig väl så kommer han ändra sig men inte annars o tyvärr e jag rädd för att han e alltför motiverad av sin s.k höga stolthet av en massa krav så han skiter i vad du säger, jag önskar dock att det inte var så.

Har du ingen anhörig du kan prata med om de här ts? nån som kan stötta dig?
Svar på tråden Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .