Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .
Men Pål nu känner jag såhär
Men Pål nu känner jag såhär
vecka sex då ,, det räknas så oliak på vilken sida man kollar på ..
nej ja skulle aldrig kunna föda ett barn å adoptera. då tar ja hand om det själv... ja bara undrar lite
Jag vet att dety är han som är pappan.... ja blev gravid på första sexet asså
Jag blir 27
Nej abort är inte tillått i has land. men de hela handlar bara om att vi blev gravida innan gifta.....
Men snälla denna tråd handlar inte om gör det eller gör det. det handlar om att detta är en svår situation man måste välja......
sluta kasta dåliga ord
Den enda regel va den att gör abort om du vill ha mej sen skaffar vi barn när vi e gifta...... det är väl respekt emot föräldrarna... nån annan regel har han inte nämt å jag har frågat det bara den
Han säger att de enda alternativ är det han säger om jag vill va med han sen förklarara han inte mer... så käns som han inte förklarar ordentligt.. snart tröttnar ja på han å behåller barnet..
han säger han int eär islam men hans land e islam.. han är ifrån egypten
varje gång han haft sex har han sprutat i å ja sa att ja ej tar p piller..så tycker me det känns skummt han gör de om de så viktigt...detta e svårt men måste välja
Det är inte alls lätt å veta om den här situation.... jag vill absolut inte nån tar mina barn ifrån mej....men de behöver ej hända men man ska veta alla risker inann osv..............