Är emot abort!Har träffat mannen i mitt liv .
ja träffa han 6mars....nej det ä han som e pappan
ja träffa han 6mars....nej det ä han som e pappan
SKit samma jag är gravid med denna kille å ja vet å är i vecka 7+1 vad e problemet?
första gången ja träffa han va ju 6mars...å blev gravid 13emars.
NEj min tidigare kille dumpade mej inte som nån här skrev .vi väx teifrån varann
Alla era svar komme rinte påverka mitt beslut vile skriva av mej bara
Ja kommer inte göra abort -älskar han mej så får han komma tillbax.
Ja kan ej göra abort.... å jag vill ha många barn.... ser det mer som vill han ha mej på riktigt så kommer han tebax annars va han inget att ha tiden får avgöra
Jag är emot abort å man skaffar ej barn för att göra abort då får man skydda sig helt enkelt
¨tack för era svar .alla tänker vi olika
Jo han måste visa mej för sin familj (i sitt hemland) åå efter en tid gifta sig.
HAn säger även att han INte vill ha barn så tidigt. men när man e gifta senare då kan man skaffabarn... ja tycker detta är helt knas. om han vill ha mej bord ehan va glad över graviditeten!
MEen ja komemr behålla i allafalll.
han e hård som person sa han angående det
Det är svårt ja kan inte släppa han....:(
Vill bara att han ska tänka lite å ringa upp mej å säga ,jag vill ha barnet me dej & vi gifter oss så är allt bra....
ber om ursäkt för stavfel & om jag skrivit så en del inte förstår hela tråden
ja skicka sms till han att ja fortfarande inte kan glömma han & att jag önskar han kommit på andra tankar(alltså att va en del av barnets liv) ger han lite tid så inge nytt mer än det
nej jag behöve ringen som hellst stöttning , ja bara hamnat i en jobbig sitts där ja tycker han borde tänka å ändra sig när han ser de vackra barnet:) ja ska skiriva när han valty va han vill