• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:50:13 följande:
    Vart hamnar tankarna när du ser min hylla? Du får säga som det är. Jag är bara nyfiken.
    Bra fråga. Din bh's och toppar sitter väldigt snyggt runt dina perfekta bröst. Min härliga fru vill förstora sina bröst. Tanken på att hon skulle gilla gilla sina bröst och att hon skulle se lika läcker ut som du i sina toppar...ja därnånstans hamnade just mina tankar.

Men som sagt, knäppa tankar. Jag är nog precis som din man när du hade c-kupa. Väldigt nöjd och tacksam.
  • Anonym (TW)

Okej, ibland är jag utan bh. Intima bilder tråden.

• Anonym (TW)
    Anonym (Mysigt) skrev 2017-10-24 22:28:02 följande:

Hur många bh storlekar finns det ens? blir det aldrig jobbigt fysiskt? 

Tycker det är tråkigt att män och kvinnor känner att dom behöver förstora.

Det är tråkigt att det ska behöva vara så

Ja, det är tråkigt om kvinnor känner att de behöver förstora sina bröst. Det kan ju räcka med B/C-kupa. Helt vanliga bröst. Är det verkligen så fint med riktigt stora, tunga och hängande bröst? Så har det blivit för mig. Då börjar vissa män tänka på porr/erotik bara för att alla kvinnor i den branschen har riktigt stora bröst. Där verkar det vara någon slags ideal eller nästan ett krav för kvinnor.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 23:25:52 följande:

Okej, ibland är jag utan bh. Intima bilder tråden.

Jag såg bilden där. Häftigt. Min fru är nästan i samma klass, så du kan tro att jag har lätt att tända på henne,
  • Gaskarl
    FKU87 skrev 2017-10-25 10:22:51 följande:

Jag har E-kupa hehehehe

Det räcker gott, mycket nog att smeka.
  • Anonym (booblover)
    FKU87 skrev 2017-10-25 10:22:51 följande:

Jag har E-kupa hehehehe

Visa!?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-25 08:22:25 följande:

Jag såg bilden där. Häftigt. Min fru är nästan i samma klass, så du kan tro att jag har lätt att tända på henne,

Tack! Jag som kvinna är nyfiken på vad det är som män tycker är så häftigt med stora bröst?
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-25 15:27:05 följande:
    Tack! Jag som kvinna är nyfiken på vad det är som män tycker är så häftigt med stora bröst?
    Svårt att säga. Det är väl "allt". Åsynen av dem, tanken på dem. Att få känna dem mot sig när vi kramas. Att få röra dem utanpå kläderna och direkt. Att smeka dem som förspel och när vi har sex. Att känna dem styvna. Att uppleva hennes upphetsning när jag smeker dem. Kanske det allra mest upphetsande när hon rider och jag får känna dem nudda mig trots att hon sitter ganska upprätt eller att jag kan sätta upp händerna och "ta emot" dem eller känna att jag behöver båda händer för att kunna omfatta bara ett av dem.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-25 15:41:21 följande:

Svårt att säga. Det är väl "allt". Åsynen av dem, tanken på dem. Att få känna dem mot sig när vi kramas. Att få röra dem utanpå kläderna och direkt. Att smeka dem som förspel och när vi har sex. Att känna dem styvna. Att uppleva hennes upphetsning när jag smeker dem. Kanske det allra mest upphetsande när hon rider och jag får känna dem nudda mig trots att hon sitter ganska upprätt eller att jag kan sätta upp händerna och "ta emot" dem eller känna att jag behöver båda händer för att kunna omfatta bara ett av dem.

Brösten symboliserar kvinnlighet. Det verkar som om det är extra kvinnligt att ha stora bröst. Den fysiska skillnaden mellan män och kvinnor blir väldigt tydlig då. Det är nog där den erotiska dragningskraften mellan man och kvinna också kommer in. Då kanske man lätt får erotiska tankar när den fysiska skillnaden är så uppenbar. Bra analys, eller hur?
Svar på tråden stora tuttar