• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 10:29:17 följande:

Får jag fråga om du är kvinna eller man och din ålder?

Är du själv rynkig gubbe?
  • Gaskarl
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 10:43:43 följande:

Är du själv rynkig gubbe?

Du svarar med en motfråga? Sättet du svarar på säger att du säkert tycker jag är en gubbe.
  • Anonym (Nja)
    Gaskarl skrev 2017-10-26 11:16:02 följande:

Du svarar med en motfråga? Sättet du svarar på säger att du säkert tycker jag är en gubbe.

En del ser ut som gubbe redan vid 35. En del ser unga ut länge.
  • Gaskarl
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 11:32:21 följande:

En del ser ut som gubbe redan vid 35. En del ser unga ut länge.

Det gäller kvinnor också. Men du vill inte svara på min fråga?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 09:31:36 följande:

Va? Inte söker bekräftelse??? Gömt? Varför lägger man då ut bilder här och solar toppless?

Varför är du inne på ?Stora tuttar? tråden när du störs av att jag lägger ut bilder på mina stora bröst? Tråden handlar ju om det. Jag rekommenderar dig att gå in på andra trådar här på FL i stället, något som intresserar dig mera och du inte störs av.
  • Anonym (Man)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 08:32:02 följande:
    Ja, ibland har jag undrat hur det skulle vara att bada topless på stranden.. Kanske inte så farligt? Se Intima tråden..
    Det skulle nog inte lämna någon oberörd. När jag var på stranden med en flickvän, hon som hade små bröst, var hennes kompis med. Och hon lät överdelen falla trots att hon var betydligt mera välutrustad än min flickvän. Jag hade svårt att inte titta lite onödigt mycket. Flickvännen var till sig över det inträffade efteråt. Hon frågade om jag tyckte att kompisen betett sig olämpligt, men jag sa bara neutralt att det var ok för mig och att man kan ha olika förhållningssätt till sådant.

Jag tror att det var jobbigt för flickvännen som dels var prydare och försiktigare och aldrig skulle ha visat sig toppless, och inte heller hade så mycket att komma med i den vägen. Det var nog inget önskvärt för henne att kompisen visade upp så mycket i min närhet.
  • Anonym (Anonym)

Så ja så ja!

Jag håller med om att en sånhär tråd i ett familjeforum kan upplevas som provocerande, då den hamnar högst upp av alla trådar varje gång någon gör ett inlägg. Alla får stora tuttar upptryckt i aniktet så att säga. Några kansk tycker om det, men många kanske blir ledsna? Något att betänka.

(Bäst vore om denna tråd bara var synlig i ett speciellt forum, tex sex-forumet? Eller att publicera foton på ett sex-forum?)

• Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-26 13:18:20 följande:

Varför är du inne på ?Stora tuttar? tråden när du störs av att jag lägger ut bilder på mina stora bröst? Tråden handlar ju om det. Jag rekommenderar dig att gå in på andra trådar här på FL i stället, något som intresserar dig mera och du inte störs av.

Haha, vart har jag skrivit att jag störs av det? Gaskarl skrev att du inte gör det för att få bekräftelse och jag hävdar det motsatta. Hade du haft problem med BH hade du väl inte skrivit under sex och samlevnad.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-26 13:43:52 följande:

Så ja så ja!

Jag håller med om att en sånhär tråd i ett familjeforum kan upplevas som provocerande, då den hamnar högst upp av alla trådar varje gång någon gör ett inlägg. Alla får stora tuttar upptryckt i aniktet så att säga. Några kansk tycker om det, men många kanske blir ledsna? Något att betänka.

Förstår hur du tänker. Hur kommer det sig att många kanske blir ledsna? Det har jag svårare att förstå.

(Bäst vore om denna tråd bara var synlig i ett speciellt forum, tex sex-forumet? Eller att publicera foton på ett sex-forum?)

• Anonym (TW)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-26 13:52:34 följande:

Haha, vart har jag skrivit att jag störs av det? Gaskarl skrev att du inte gör det för att få bekräftelse och jag hävdar det motsatta. Hade du haft problem med BH hade du väl inte skrivit under sex och samlevnad.

Sättet du skriver på tyder på att du störs av det.
Svar på tråden stora tuttar