Behöver stöd
Om valet hade varit mitt hade jag behållt.
Jag och min man var med om exakt samma sak förra året.. Fast omvänt. Vi funderade på fler barn. Vi har två. Och jag var oplanerat gravid. Maken blev glad, men jag var osäker.. Jag hade precis blivit friskförklarad från depression. Och var osäker jag skulle klara omställningen..
Jag beslutade mig för abort.. Och när jag hade tagit tabletterna ångrade jag mig.. Men vart tvungen att genomföra åh vad vi har gråtit och jag har ÅNGRAT mig varje dag.. Jag och maken har nu försökt bli gravida i 9 månader men inget plus.. Varje månad känns det som ett straff.. Att jag aldrig mer kommer få ett plus. Jag ångrar att jag inte tog mer tid på mig, pratade med kurator. Vänner, familj alla dom skulle antagligen sett på saker klarare än jag.. Långa månader och ångern har varit svår.. Jag hoppas du ts gör ett bättre beslut. Du vill behålla så gör det!. Din man kan ångra sig och vilja ha barnet och det är bättre än att du ångrar en abort och drömmer om barn och mår dåligt. Än att ni förgyllar ert liv med en tredje.