IVF hösten 2014
Jag vet inte om jag länkat till gruppen tidigare.... Men här kommer den i alla fall! :)
www.familjeliv.se/forum/group/123619
Jag vet inte om jag länkat till gruppen tidigare.... Men här kommer den i alla fall! :)
www.familjeliv.se/forum/group/123619
Pco: men vadå, fick du plus? Det är ju jättebra?! Mensvärk är ju en normal del i en tidig graviditet! :D
Nickidocka : hur många dagar tog du sprutor? 150 och 175, wow vilka låga doser... Jag startar på 375.... Va spännande med äggplock imorgon!
Moolie : det står att beskrivningen är bara tillgänglig för medlemmar.
Ego: spraystart idag! Hur fort har ni som sprayat med synarela fått biverkningar?
Chasingdreams : jag mådde pyton förra gången jag blev nedreglerad. Huvudvärk, irritabel, svettningar och kunde inte sova. Men minns inte hur lång tid det tog. Jag har nämligen haft en jäkla huvudvärk idag men det behöver ju inte va pga nässprayen. :)
Nickidocka : jag ska spraya lika länge som vem som helst. Tills det är dags för otrivelle... Jag är nog bara svårstimulerad eller om det beror på att jag normalt har höga hormonnivåer.. Ingen aning hur dr sätter dosen. Men så spännande imorgon! Jag ska tänka på dig o kika in hur det gått sen!
Miamorot : wow Rd 5 redan! Jag tror inte man kan jämföra en graviditet med en annan så att det inte känns likadant behöver inte betyda något! Pepp!
Nickidocka : inte spraya, ta sprutor menar jag...
Åh lyllos er som inte känner av nässprayen!! Inatt kunde jag inte sova bla pga svettningar!! Huvudvärk och humörsvängningar också. Men värst är fan att ligga o svettas hela natten! Trots att jag duschat och använt deo luktar jag svett idag :( Äckligt! Ser fram emot sprutorna....
Min klinik har enbart planerat vul för mig, jag kommer inte lämna blodprov under sprut-tiden. Jag ska spraya i ca 2 v o sen in för blodprov och kolla så jag är nedreglerad, sen meddelar de mig när jag kan börja med sprutorna, sen ska jag in för ett vul efter en vecka. Sen bestäms äp..
Moolie : åh grattis!! Härligt, hoppas att det går hela vägen!!
Calabalic : med en blasto eller?