IVF hösten 2014
Det finns lite mer än 900 i sprutan. Det sa dom till mig på kk.
Men jag förstår inte riktigt din räkning?
Hur mycket fanns det kvar när du tog dosen?
Det finns lite mer än 900 i sprutan. Det sa dom till mig på kk.
Men jag förstår inte riktigt din räkning?
Hur mycket fanns det kvar när du tog dosen?
Brukar lutealfasen vara densamma även vid IVF? Ni som gjort ivf och inte fått plus efter försöket, har ni fått er mens på samma dag som annars?
Jag har alltid 13 dagar efter äl annars och tänkte om jag kan anta att den blir lika nu också?
En annan fråga. Ni som känt av "mensvärk" efter återförandet. Började det när ni började med vagitorierna som t ex lutinus eller började ni känna värk först efter ett par 4 dagar?
Mallan82- Samma här förutom att jag är lättstimulerad. Har knappt känt av något under behandlingen. Det har gått så otroligt lätt.
Jag känner inte av någon mensvärk förutom liknande som vid mens till och från i ländryggen sedan rd 4.
Men du var inte gravid när du började känna värken?
Tack :)
Jag fick tillbaka en 2-dagars förra lördagen så det har gått 12 dagar sedan ovitrellen och 10 dagar sedan äggplocket.
Jag har td 29/9 och var fullt medveten om att det mycket väl kunde vara negativt idag. Men jag läste att en del testat positivt på rd 9 så jag testade idag iaf :)
Hade den varit en vanlig menscykel så hade jag varit i bim-4.
MiWi- Nä. Varje dag blir det inte. Jag kommer att testa någon gång till för att se att det blir starkare men ett plus är ju ett plus annars så jag är nöjd så länge jag ser stegringen ;)
MiWe- Ja, det skulle väl vara för det då :P
Känns otroligt att det blev 2 sträck! :)
Speck- Jag kände inte av något av sprutorna förutom att jag möjligen blev lite mer irriterad och jag hade drygt 20 äggblåsor ;)
Jag fick till och med på mig mina redan spända jeans hela ivf behandlingen.
Weiii :) Det ökar i styrka :D