Längtan 34 skrev 2014-10-28 22:11:19 följande:
Fy det låter fruktansvärt :(. Det är jädra inte ok att han behandlar dig så. Man känner ju sig tillräckligt sårbar och orolig i den situation man är. Hans jobb är att se till att du känner dig trygg och mår bra före, under och efter besöket. Jag hade försökt byta läkare!
Så himla tråkigt att läkaren gjorde att en del av din upplevelse blev så jobbig! Förstår att det är lättare sagt än gjort men försök att tänka bort det och fokusera på att du mår bra istället. Ett stort steg är över nu när äggplocket är gjort och du har en massa spännande att se fram emot :).
STOR kram till dig!
Tack. Idag känns det bättre, har pratat med kliniken så nu känner jag mig mer positiv igen. Egentligen har jag en annan läkare, som är fantastisk så det var nog bara otur att jag fick den här gubben nu. Hoppas att jag får min läkare vid återföringen iaf.
MiWe skrev 2014-10-28 22:32:00 följande:
Jag har också haft ett hemskt ÄP, dock ej elak läkare då. Men osmidig hårdhänt läkare på senaste ET, dock verkar det ju funka eftersom det blev plus.
Bit ihop, och jag hoppas ni hade några guldägg! :D
Tack, ja man känner sig ju redan så pass utsatt att lite medkänsla borde ju inte vara för mycket begärt:/
Ja nu hoppas vi på guldägg!
Av de 6 äggen hade 4 blivit befruktade och återföring på söndag, gahh lång väntan. Fast att vänta är väl vi ivf:are experter på, haha