IVF hösten 2014
Halloj, VUL idag igen och vi kör ÄP på måndag och planerat ET på onsdag!
Halloj, VUL idag igen och vi kör ÄP på måndag och planerat ET på onsdag!
Turitella, Välkommen i tråden! :)
Jag har så himla svårt att förstå det här!!
Hej,
Jag måste ta kontakt med fertilitetsklinik för ev IVF men främst ännu en utredning av oss båda. Bor i Stockholm o detta måste ske privat då jag fyllt 40. Har pco o går på akupunktur. Vill gärna ha tips av er med erfarenhet på bra klinik i stockholms området.
Tacksam för svar!
Jag börjar bli lite orolig för äggplocket imorgon. Hur har ni andra känt efter ni tog ägglossningssprutan? Före den var jag jätteöm och svullen, kunde knappt kissa. Nu känns det ingenting.
Hej! Här plussar jag av och an med testlagrets tester. Jättekonstigt. Så jobbigt att gå emellan hopp och besvikelse. Idag fick jag göra hcg blodprov hos gyn. I morgon hoppas jag få svar! Borde inte få tillstymmelse till plus om jag inte hade hcg i kroppen men först är det positivt för att sedan bli negativt ovs.... Börjar misstänka att det är fel på testerna....
Ingen som hört eller varit med om liknande?
Grattis Mallan och Chasingdreams till lyckade ÄP!
Stor dag idag för flera!
Lycka till med ET Mallan och Chasingdreams. Lycka till med ÄP Speck!
Lokattis, håller tummarna för plus, jag tror att det är plus!!!
Själv känner jag inte längre så många symptom.... Börjar oroa mig för MA. :'(
Knappt hungrig alls jmfr med förra veckan, brösten ömmar inte lika mkt, inte lika trött. Men inget blod, dock slutade jag med lutinus bara häromdan, så det kommer väl... :((
Usch denna väntan. Och VUL är över tre veckor fram. :((
Kan man ta gravtest v.6 (5+5)? Nån som vet?
Miwe: bara att sluta med progesteron gör att mängden symptom avtar, det gör dig inte mindre gravid! När jag väntade min son kände jag inte mycket alls, tröttheten kom senare, illamåendet också.
MiWe-Absolut! Du kan testa dig nu också.
Håller tummarna!