-
Verkligen ledsamt största kramen till digSpeck skrev 2014-10-12 08:56:56 följande:Lokattis : ET 2010: testade Rd 12, - mf, fet 2010 plus på RD 11- blev min son. Jag testade imorse och det var negativt och nu har jag fått blodiga flytningar :( Så besviken, jag trodde verkligen att det lyckats. Idag är RD 11 så ett plus borde synts nu.
-
Idag såg det äntligen ut så här...
-
Idag såg det äntligen ut så här...
-
Har fått en tid för Vul den 29/ 10 då hoppas jag verkligen att allt ser bra ut.... är rädd för att gå dit även om det kan bli min lyckligaste dag.....För förra gången gick jag hela vägen dit för att konstatera ofostrig graviditet... det vill jag verkligen inte igen.calabalic skrev 2014-10-12 16:43:42 följande:Åh vad skönt!! :) Då är pyret i magen nog på g igen. :) När är det ultraljud?
-
Hej hur går det för er alla.... här är det ännu så att det ökas på så det känns tryggt. är idag i v5+2. Och vill mest att det ska bli 29 okt då vi har Vul. men det är med skräckblandad förtjusning som jag längtar sist hade vi ofostrig graviditet å det vill jag inte uppleva igen.
kämpa på å ge aldrig upp kram -
Mm så då är du lite före mig alltså.... lycka till när det blir dax kramMiWe skrev 2014-10-15 10:45:11 följande:
Här väntas det också skräcknervöst... 8+0 idag och en vecka till VUL.
Kram!
-
Känns ganska bra när det blir starkare i allafall... snart blir de nog inte starkare då kan jag bara hålla koll att de inte blir svagare
-
Gratulerar så mycket... En lyckans dag... Vi hoppas vi får vår den 29/10Nickidocka skrev 2014-10-15 18:53:32 följande:Vi var på VUL idag. Såg ett litet pyre med ett fint tickande hjärta. Är i vecka 8+0 idag. Allt såg bra ut sa läkaren. Nu är det mödravården som gäller, läkaren sa att från och med nu är vi bara gravida, utan siffror, antal ägg och hormoner. Nu är vi precis som alla andra gravida Vi är så lyckliga <3 <3 <3
-
Hej... Ja ömma bröst , och väldigt dåligt humör vill helst vara själv i min egen illa bubbla. Retar mig på en massa småsaker, är hungrig på allt typ men när jag sen ska äta så smakar det inte gott alls. Smaken har förändrats mycket. Har lite ilningar i livmodern kvar men nu mest sitter det på sidorna typ över äggstockarna.calabalic skrev 2014-10-15 21:52:19 följande:Härligt! Vad skönt att det fortsatt gå åt rätt håll. Hur känns det i kroppen? Jag känner väldigt lite, får ilningar i livmodern då och då och så ömmar brösten till och från. Annars ingenting alls. Men är ju bara i 4+5 så det kanske inte är så konstigt. Det ser bra ut på stickorna i alla fall.. Igår blev jag lite nojig och tyckte att strecket blivit lite svagare än dagen innan (det näst längst till höger), men idag blev strecket nästan lika starkt som kontrollstrecket så då blev jag lugn igen. :) Har bestämt att jag ska testa med stickor till och med fredag då jag går in i v.6. I helgen ska jag ta ett till CB digital som förhoppningsvis ska visa 3+, men sen får det räcka med testande. Då ska jag våga hoppas att jag är gravid på riktigt och att jag kommer fortsätta med det länge till.
Mm förstår det där med nojigheten... testar och testar så mycket så jag vet inte hur det står till där uppe ha ha ha men får det mig lugn så gör jag det bara
Ja vi får verkligen hoppas att det är vår tur nu.... Allt ser ju bra ut -
Blev orolig idag... varit på extra Vul idag... är i v5+4 men de såg ebn fin tjock slemhinna och hinnsäck som var precis i rätt storlek men inget mer.... Hon tyckte dock att allt såg normalt ut MEN skulle de inte sett något mer??? Nästa Vul 29/10