-
Pga smärta i ryggen så de ville se så det inte är utomkveds... men det verkade inte så. Har nämligen haft det 3 ggr förrutMiWe skrev 2014-10-17 21:58:47 följande:I 5+4 är det fantastiskt att de öht såg nåt... Varför hade du VUL så tidigt?
-
Fick åka in igen på nyt Vul idag.. och trots att det inte finns nån blödning eller nått misstänker de utomkveds.... så ledsen vet inte vilken gång i ordningen. Nu blir det återbesök på tisdag morgon får vi se vad de hittar på....sååååå leeedsen
-
mm jag med men nu är det bara väntanveraicon skrev 2014-10-19 18:08:16 följande:Näe... Stackars er, så trist och sorgligt. Jag har dålig koll på utomkveds, är det lättare att få det om man haft det tidigare? Jag hoppas verkligen att de har sett fel och att ni slipper ett till!
-
Är så sjukt nervös , rädd och ledsen idag. Ska på Vul då de misstänker utomkveds. Jag vet inte hur man ska orka ett nederlag till efter 12 provrörsbefruktningsförsök och av dom 8 Graviditeter men inget barn.... Åååh hitta styrka.
-
Hej gick bättre än väntat idag i allafall. I och med att jag gjort provrörs så vet man ju när det blev befruktat så då är fostret litet, så vi får se vad som händer. MEN det är inget utomkveds å är så tacksam för det.
Hemsk läkare jag träffade i söndags som dömde ut allt och såg inte ens det de såg idag och läkare i fredags sa att det såg ok ut och hon såg samma som läkaren idag. Så det kan vara så olika vem man träffar.
Vi får se vad som händer återbesök på torsdag . -
mm precis. hopp och förtvivlanBubby skrev 2014-10-21 11:57:38 följande:Hoppas verkligen att det går vägen för dig. Sänder dig massor av energi.
Tänk va man kastas runt mellan hopp och förtvivlan.
Jag är inne på sprutdag 7 med gonal-f och 2 med cetrotide (jag hatar den!!!). Känner mig tung i magen och full på nå vis.
Hoppas verkligen på många ägg den här gången, sist fick vi bara ut 5 st. På torsdag är det VUL, jag är så nervös.
Grattis till er som fått det efterlängtade plusset!!!!!!
lycka till du med nu -
Stort grattis men är du typ i v 4+1 så stämmer digitala ungefär..... för när det står gravid 1-2 så menas det att man är i gravidvecka 3-4 kolla instruktionen så grattis allt är säkert som det skaTreTriss skrev 2014-11-05 19:51:47 följande:Hej!
Sist jag skrev hade jag fått mens efter en månads uppehåll efter misslyckat ET.
Ok, jag har haft den konstigaste kvällen i mitt liv..
Mensen kom då i vanlig ordning efter 26 dagar.. Inga konstigheter..
Denna cykel skulle vi då börja med ägglossningstest, för att vid utslag efter några dagar återföra en femdagars blasto.
Började med testen dag 9 och fortsatte till dag 18 och inget utslag.
Blev knäckt, då vi skulle behöva börja om nästa cykel.
Idag började jag fundera lite, dag 30 på cykeln och ingen mens..
Har som längst EN gång senaste två åren fått mens dag 29 men annars ligger det oftast på dag 26-28 men ibland tidigare.
Jag är gravid!!!!
Spontant utan IVF! Det är så sjukt, vi har försökt i över två år utan ett plus!!
Vågar inte riktigt tro på det, men tagit två test och båda är positiva.
Så ska ringa Huddinge imorgon bitti, om vi ska dit på VUL eller om jag får söka som "vanliga människor"?.
Sen undrar jag, när man skriver in datum för senaste mens i sån där gravidapp står det vecka 4+1 (senaste mensen började 7 oktober), men Clearblue digitaltest visar 1-2 veckor.. "räknar" de olika..?
Såå rädd det visar fel, eller att det är typ kemisk graviditet.. Inte för att jag vet hur såna går till men..
Nu ska jag sluta babbla!!
Fan, jag är gravid :D -
Ja ha vänner har inte varit inne på ett tag då jag haft en hel del strul sista tiden.
Nu så var det ju så att vi återigen blev gravida på vårt 12 ivf försök ( av de 12 har vi nu varit gravida 9 ggr utan att det blivit barn ( )
Så också denna gång det lilla livet gav upp i v 9 så i går fick jag återigen en skrapning.... En jäkligt tung dag då något man är så rädd om bara tas ifrån en.
Men vi ger inte upp så snart det går tänker vi ge oss på omgång 13 så jag hänger kvar här ett tag till
STORT LYCKA TILL TILL ALLA OSS SOM KÄMPAR ) -
Hej ja kan hålla med om att vi tycker det är orättvist men det hjälper ju tyvärr inte så bara att bita ihop.calabalic skrev 2014-11-05 20:49:13 följande:Det är ju helt ofattbart! Så grymt orättvist. Är imponerad att ni orkar resa er gång på gång i alla fall. Hann ni få se den lille på VUL innan? Har det varit blödningar eller andra tecken på att nåt är fel eller kom det helt plötsligt?
Japp vi såg den lilla på Vul men var liten så gav liksom upp.... efter att vi gjort vårt 8:de vul så hade det mesta stannat.
Annars var det inget galet inget ont inga blödningar. Hade alla gravidsymtom kvar och det har jag fortfarande trots att jag har skrapats,,, väldigt konstigt, -
Tack snälla för omtanke uppskattas mycketLängtan 34 skrev 2014-11-05 22:05:43 följande:Hej Lisa!
Har undrat hur allt gått för er. Så himla tråkigt att det inte gick vägen :(!!
Stor kämpa-på kram!