• Asjak

Junibebisar 2014

Amalian o herregud vi tyckte det va dyrt här i skåne men det va ju nästan gratis mot ert :)

Hur många föräldradagar har man i norge?

Soffipropp jag håller tummarna för er, vilken husleverantör ska ni ha? Har ni bestämt vilket hus?

Vi dagdrömmer hela dagarna nu och hoppas få byggt och färdigt innan vi är gravida med nästa :)

• Asjak
    nica skrev 2015-02-13 15:20:44 följande:

Asjak var är de någonstans?

Det är i kävlinge :)

Soffipropp vi hsr flera hus vi kan tänka oss så vi har beslutsångest.. Älvsbyhus modell tyr eller ekeforshus modell ekonomen 122.
  • Asjak

Det är så mysigt när dom babblar :)

Måste berätta om min underbara alla hjärtans dag!!

Fick sova natten i gästrummet så maken tog bebis så jag fick sova till kl nio... :)

När ja kommer upp har han köpt rosor och choklad hjärtan till mig, och isabelle skriker efter mig så fort hon ser mig o vill upp i min famn <3

Sedan går vi på långpromenad och handlar frallor innan vi åker på möte med dom som äger tomten vi vill köpa, till slut pizza och mys... Ahh tänk om alla dagar kunde va så :)

• Asjak

Kortison spruta usch fy fasen ja hade svimmat!!

Gillar inte nålar men vet hur ont du har det, krossade tre fingrar för ett år sedan och fick sedan inflammation i handen av skenorna.

Klarar du att sköta lillan själv nu då?

Tomt mötet gick jättebra och jag ska ringa kommunen och banken imorgon :)

• Asjak

Kela bra det du behöver vila handen!

Soffipropp usch krya på er, tänkte skriva att kryp upp under en filt med en kopp te och en bra film meeen så kom ja på att vi har 8 månaders huliganer ;)

• Asjak

Kela ska köpa den imorgon och testa då min lilla blivit torr på magen, har haft olja i badvattnet och sedan smörjt med miniderm från apoteket men ingen större skillnad.

Hur länge/ofta får era lufta rumpan?

Jag försöker att hon iaf får ligga 30 min till en timme om dagen utan blöja, men hon drar sig ngt fruktansvärt i kissen om hon kommer åt, hon är så hårdhänt!

• Asjak

Haha va gulligt vilka småttingar ni fortfarande har, var glada för det min lilla tjockis är tung att bära på

10,5 kilo kärlek :)

• Asjak
    soffipropp1987 skrev 2015-02-18 21:11:20 följande:

Vi är så himla hostiga jag och min pojk. Han hostar så han kräks stackarn, inte nog med det blev han idag snuvig och framtänderna håller på att bryta igenom. Varför ska han få allt på samma gång? Han är feberfri och äter bra så det är ju iallafall positivt :)

Usch här har vi precis haft det i 3,5 vecka, vissa nätter fick jag sitta och sova med henne i knäet så det blev väldigt lite sömn för mig.

Vi fick tips av läkaren att ut o gå mycket i friska luften så luftvägarna minskar svullnaden, bebis ska sova så mycket sittande det går.

Vi kunde inte mata henne minsta liggande utan hon fick sitta iaf minst 15 minuter efter mat annars kräkte hon upp allt, ibland kräkte hon ändå.

Hoppas ni snabbt blir friska!
  • Asjak

Nica min tjej fick tänder nere och där har hon två nu men inga uppe.

Jag har inte facebook tyvärr men vill ändå fika:) är bortrest nästa vecka men kan annars oftast

Har hon ngn favorit låt eller diggar hon till allt?

• Asjak

Nica nja roligt och roligt jag och isabelle ska åka upp norr om göteborg till min mamma och vara där en vecka och förhoppningsvis sälja min häst som hon har, vi ska besikta hästen på tisdag och går hon igenom kommer nya ägaren på fredag och hämtar henne.

Här har ÖF vart stängt hela veckan pga sportlov och vi kryper på väggarna, försöker komma på ngt att hitta på med henne imorgon

Svar på tråden Junibebisar 2014