soffipropp1987 skrev 2015-08-04 12:26:26 följande:
Helt underbart att känna att vi har huset inom räckhåll. Det blir ett Hjältevadshus Spira 175, stort och drömhuset!
Vilket hus har ni valt nu då?
Sömnen har fungerat jättebra sen han fick eget rum, är uppe max 2 gånger för att klappa och stoppa om nu. Om en vecka ska pojken skolas in och 1 sep ska jag börja jobba.
Går allt bra för er?
Jag sålde hästen i april också så nu blir det "bara" jobb, barn och träning att koncentrera sig på :)
Oj vad fort det kommer gå för er, vi har valt Älvsbyhus modell Tyr och ett dubbelgarage till.
Vi har köpt en egen tomt ute på landet, hur ska ert ligga?
Vår lilla tjej är jätte duktig med allt förutom sämnen och vi har vetkligen testat allt men i mitten hos mamma och pappa sover hon bäst :)
Nu har hennes pappa henne sedan i fredags morgon då jag fick åka ambulans till Lund, ligger nu på kirurg akuten och väntar på att bli flyttad till malmö för operation, då dom ska avlägsna gallblåsan och stenar som har vandrat iväg.
Fy vad jag saknar min familj ;(
Dom va här o hälsade på igår men hon ville klättra på mig o kramas och jag va så dålig med massa slangar kopplade, sedan blev hon så ledsen när hon skulle gå m pappa s ja trodde mitt hjärta skulle gå av, så vi sa att hon inte ska träffa mig nu innan jag har blivit opererad :(