• Asjak

Junibebisar 2014

nica skrev 2014-11-05 21:05:48 följande:

Fikar gärna nån dag ojämn vecka passar mig bäst

Haha jag vet inte ens vad det är för vecka nu :)

Nästa vecka på onsdag är enda dag jag är bokad, vad passar er?

Min lill tjej har sovit fyra nätter i rad nu från ca 22,23-05,06,30.......

Vad hände?? Min lilla sessa som vaknar 2-5 ggr per natt annars, hon har dessutom blivit mycke gladare och mer harmonisk nu när hon sover hela natten, så stolt mamma <3
  • Asjak

Vad sägs om tisdag kan ni då? Vet ni något bra fik?

Inatt har lilla sessan vaknat fyra gånger så jag är helt slut, men glad för dom nätterna hon sov :)

Åhh vad härligt med tjejkväll, jag förstår dig verkligen!

Själv skulle jag inte kunna släppa min dotter ännu, var hos tandläkaren en timme i måndags och tyckte det va jobbigt :)

• Asjak

Smalljey haha mitt hjärta smälter,så sött och hon ser så nöjd ut!!

Nica och kela ska vi ta veckan efter då så alla kan vara med? Jag kan måndag-onsdag den veckan.

Träffas på Nova hade väl vart bra :)

• Asjak
    Kela1981 skrev 2014-11-08 16:17:45 följande:

Passar bra för mig :) Det blir den 19e då va? Bara så jag inte är ute och cyklar ;)

Det går bra för mig med, vilken tid och ingång?
  • Asjak
    Kela1981 skrev 2014-11-08 21:34:03 följande:

13 blir säkert jättebra :) Ska vi ses utanför ingång 3?

Går jättebra för mig med :)!

Ingång tre blir oxå bra.
  • Asjak

Rosii du har ingen pump så du själv kan hjälpa till att öka flödet igen?

• Asjak
    Kela1981 skrev 2014-11-10 18:33:04 följande:

I natt vaknade A ca två gånger i timmen fram till fyra då hon fick mat. Sen somnade hon väl vid halv sex och sov till halv elva :/ Hela dagen har varit helt upp och ner. Hade tänkt skriva in henne på MiniSats idag men det fick skjutas upp till i morgon. Istället blev det en rask promenad på 1,5 timme som motion idag. Nu jäklar ska dom sista kilona bort ;)

Hoppas hon sover bättre i natt och att hon vaknar i vettig tid i morgon :)

Åh vad duktig du är som motionerar så!

Jag vill ut och gå jag med men min lilla sessa har inte tålamod att ligga i vagnen så länge så jag får bära mesta delen av våra rundor och det är tungt :)

Usch det verkar som om ni haft en jobbig natt, man blir lite zoombie under dagen sedan.

Idag har min lilla vänt sig både från mage till rygg och rygg till mage!! Så stolt :)
  • Asjak
    Kela1981 skrev 2014-11-10 22:44:13 följande:

Alice ligger bara i vagnen om hon är trött så hon somnar. Annars är hon otålig.

Vad har du för vagn? Jag upptäckte att på vår liggdel så kan man höja huvudändan lite så hon kommer upp till halvsittandes. Så bullar man upp så hon sitter stabilt så är hon lite nöjdare än i liggande :) Det kanske finns på er också?

Jo vi har oxå så hon kan sitta och det går ibland, har alltid med bärselen när jag är ute och går, hon älskar den som tur är :)

Hur gick det idag fick du skrivit in er på gymmet?

Smalljey det måste jag testa på min lilla!

Är ju alltid värt ett försök.

Nu har jag lagt min dunkudde i hennes säng så hon ligger på den från midjan och upp, den formar sig efter henne och "kramar" om henne och inatt har hon sovit riktigt bra, hon vaknade vid 4 och sedan vid 7.30 :)
  • Asjak

Vad duktiga ni är som gymmar, jag får vänta ett tag då jag försöker bli gravid så vill jag gärna ta det väldigt lugnt tom v 13.

Gjorde så när jag väntade sessan oxå.

Rosii stackars liten, man tycker så himla synd om dom :(

Kela usch hoppas du får sova, hon känner säkert av att du är annorlunda, dom är smarta dom små trollen!

• Asjak
    Kela1981 skrev 2014-11-12 09:46:51 följande:

Vaknade med samma huvudvärk som jag gick och la mig med :( Ingen träning idag med andra ord. Kanske en promenad lite senare men idag går det inte i många knop bläää....

Usch harar huvudvärk! Hur sov hon inatt då?

Vi har knappt sovit då hon vaknat och varit ledsen sedan knorrat och vridit sig hela natten och åt vid 2 och 6.. Lite seg idag :)

När vi blev gravida hade jag eget företag så vi bestämde oss direkt att sälja det då jag jobbade varje dag och väldigt tungt.

Graviditeten är ju som känsligast första biten så jag tar det gärna lugnt, har ju resten av livet på mig att få bort mina lyx kilon ;)

Vet inte vad vi ska hitta på, funderar på nova och handla lite kläder till oss
Svar på tråden Junibebisar 2014