• KristinaJ

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Ägglossning om 4 dagar och för första gången i mitt liv siktar jag på bäbis. Är mycket medveten om att det inte "bara händer" på första försöket, men då det ändå är en big deal att försöka sig på en bäbis är det ganska svårt (omöjligt) att "ta det som det kommer". 

Kommer väl börja leta tecken som ett psykfall nästa vecka och framåt, haha, så dumt jag veeet. Men coolare än så är jag inte.

Någon mer? 

• Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
  • Manda84
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 08:00:58 följande:

Hjälp! Vad tror ni?? BIM +1

Absolut!! ????

Visst är det en linje där bakom!

Jättegrattis till dig! ????????????????
  • TootsieRoll
    Manda84 skrev 2015-08-14 09:01:12 följande:

Absolut!! ????

Visst är det en linje där bakom!

Jättegrattis till dig! ????????????????

Åhhh TACK!!! Vågar inte hoppas för mycket, det är så svagt! Törs inte vara glad ännu. Men hoppas så jag snart spricker!

Hur går det för dig? <3
  • Nenna9
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 08:00:58 följande:

phphSApyG39945.jpg

Hjälp! Vad tror ni?? BIM +1

Definitivt ett plus!!! Stort grattis!!
  • Manda84

Vet inte vart alla frågetecken kom från :)

Superglad för din skull! Hoppas allt går bra nu, men det gör det säkert :)

Jag blöder som aldrig förr (bokstavligt talat) och kan inte låta bli att fundera över vad det kan bero på.... Annars är humöret bättre igen efter gårdagens besvikelser. Skam den som ger sig! :)

• TootsieRoll
    Manda84 skrev 2015-08-14 09:46:19 följande:

Vet inte vart alla frågetecken kom från :)

Superglad för din skull! Hoppas allt går bra nu, men det gör det säkert :)

Jag blöder som aldrig förr (bokstavligt talat) och kan inte låta bli att fundera över vad det kan bero på.... Annars är humöret bättre igen efter gårdagens besvikelser. Skam den som ger sig! :)

Haha, livet är ett enda stort frågetecken!

Usch för att blöda. Har du ont också? Är det första bebin ni siktar på? (Önskar jag hade bättre koll på tråden och dina inlägg) <3

Jag känner mig verkligen inte gravid, så vågar inte tro på det riktigt ännu.. Det är ju inte ens ett plus egentligen. Svag skugga bara.. Men kanske!
  • Nenna9
    TootsieRoll skrev 2015-08-14 10:13:39 följande:
    Tror du det?!?
    Absolut! Är det ditt första?
  • Saywhatsername

Vi är på vårt första försök nu, jag har längtat efter barn i evigheter så jag går som på nålar här hemma. Har BIM på lördag eller söndag, men testet idag visade negativt. Så jag är inte direkt hoppfull, trots att jag haft massor med grav.symptom som sjukt svullen mage i över en vecka, större bröst, illamående, spänningar osv. Idag känner jag dock ingenting, så det är nog hjärnan som spelat ett spratt. 

Men visst är det de längsta två veckorna man någonsin kan vara med om, mellan ägglossning och bim?! Jag undrar hur jag kommer orka om det dröjer länge! 

Skaffa en hobby kanske? Hur gör ni? Googlade ni mest i början och letade symptom, eller gör man det hela tiden?

• TootsieRoll
    Nenna9 skrev 2015-08-14 11:58:49 följande:

Absolut! Är det ditt första?

OM det är ett plus så är det mitt första :)
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU