Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
anonym var jag!
anonym var jag!
Hej!
Hoppas ni har plats för en till i tråden. Ny på detta 30 år inga barn sedan tidigare. Bim 12/9. La av med p-piller för 3 månader sedan. Mest nyfiken på hur era menscyklar ser ut? Min är på 21 dagar, har varit dessa 3 månaderna utan p-piller, känns väldigt kort. Hur ser det ut för er. Mest nyfiken för att jag vill gärna kunna räkna ut när jag har ägglossning :)
att bli anonym hela tiden är något nytt, innan fick jag alltid upp en varning om att jag inte kryssat i anaonym eller mitt namn ... konstigt
Jävla anonym .... det var jag!
Så trist Sserena86 men jag försöker ofta tänka på vad en av mina vänner sa till mig för några veckor sen, (hon har själv fått kämpa i 7-8 mån och fått missfall tidigare) att varje gång mensen kommer så är du en månad närmre att bäbis ska bli till.
Här är BIM på lördag, har inte helt bestämt mig om jag ska testa innan lördag eller se om jag kan hålla mig till lördag morgon. har ont i brösten precis som förra månaden men vågar inte tro att det är ett tecken med tanke på att det inte var det i augusti.
Håller tummarna för att det snart ska gå vägen för oss här i tråden!
spermietesterna kollar nog bara antal om jag förstått det rätt så indirekt skulle det kunna finnas massa men ingen som rör sig så vi har nog tänkt skita i att testa då de nog lätt kan ge falska förhoppningar om något är fel men visar att det är bra ändå.
men jag har inte läst på så mycket om de heller.
Nu får familjeliv skärpa sig, anonym i vissa trådar och i vissa kan man inte välja ens .... skumt (förra inlägget va jag)
Tittade just på Kärlekens mirakel på youtube, är ett jäkla under att någon blir gravid och några barn ens föds ... herregud. Titta på den!
Hade varit grymt om vi kunde plussa till helgen :D håller tummar och tår för oss.