• Sserena86

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Såg att no har en BIM-lista nu förresten! Vad kul att kunna följa alla. Vill någon lägga till mig där? Jag är 28, från Mölndal och är inne på mitt sjunde försök :/ har BIM den 6:e oktober.

• Sserena86
    joss82 skrev 2014-09-29 09:08:46 följande:

Jag ska vara hos gynekologen om en timme. Så nervös!!! Tänk om hon säger att jag aldrig kommer kunna få barn ?????

Hur gick det för dig?
  • Sserena86
    joss82 skrev 2014-09-29 14:00:10 följande:
     BIM-lista 

2/10 Fjällsippa, 6:e försöket

3/10 Ronja1116/10 Lisen84, 2:a försöket

6/10 Milie, 7:e försöket9-10/10 Ammela, 3:dje försöket14/10 joss82, 6:e försöket 

15/10 Annastanna, 1:a försöket

15/10 Solros 10:e försöket

27/10 Karimag 4:e försöket
    28/10 Ellonbellon,17 försöket

Leonas, 1:a försöket

Plussat

Diamant 8:e försöket

Har jag fått med alla nu?
    Nej, jag är inte med, är på sjunde försöket. BIM 6:e oktober
  • Sserena86

Jag går mest o väntar o väntar... BIM på måndag. Denna månaden har vi haft massa sex så vi kan verkligen inte ha missat äl.. Men jag känner inga tecken alls..

Grattis fjällsippa!!! Vad kul att både du och diamant har plussat! Hoppas att det är vår tur snart :)

• Sserena86
    Lisen84 skrev 2014-10-02 18:27:09 följande:

Samma bim vi två. Känner inte heller något särskilt heller, lite mensvärk bara. Jag tänker inte testa innan bim den här gången, när ska du testa?

Kul! Håller tummarna för oss! Är utomlands med jobbet till och med söndag kväll så även om jag hade velat testa innan så hade jag inte kunnat.. Lite svårt o förklara för kollegorna varför jag måste smita från konferenshotellet till ett apotek eller nått :D (det är därför jag skriver när det är mittinatten för er)

Kul om ni stannar kvar fjällsippa och diamant! Jag har följt er från början och vi har gått igenom alla tidigare månaders nederlag ihop ju :) hoppas att jag snart kan joina er i plus-gruppen!
  • Sserena86

Åh vad jag letar symptom just nu!! Min mage är lite uppblåst (men det blir den typ alltid innan mens), jag hostar, har ont i halsen och feber.. Troligtvis bara en förkylning men jag vill så gärna tro att det är på grund av att kroppen behöver ställa om sig för en graviditet (läste någonstans att det kan vara ett gravtecken). Sen så har jag ont i ländryggen, det kan ju Iofs bero på de kassa sängarna på det här hotellet.. Men man hoppas ju ändå att det är ett tecken.. Hade jag varit hemma nu så hade jag alldeles säkert köpt ett test! Måndag känns väldigt långt borta..

• Sserena86
    Lisen84 skrev 2014-10-05 11:44:53 följande:

Tack alla ni <3

Bara ni som vet om det än, min sambo är utomlands till på onsdag så jag får vänta enda tills dess med att berätta!

Stort grattis Lisen! Det verkar som att oktober är den här gruppens turmånad!

Jag fick lite ljusbruna flytningar igår, sådär som jag alltid får innan mens.. Dock mycket mindre och ljusare än vanligt! Men nu har jag precis kommit tillbaka till Sverige igen och jag kunde inte låta bli att köpa två digitaltester när jag gick förbi Apoteket så jag har lovat mannen att vi ska ta ett test ihop i morgon bitti. Spännande! Tycker lixom att det drar och spänner i tjejmagen på ett sätt som jag aldrig har känt innan..
  • Sserena86

Åh, hade ett gammalt aco preg gravtest liggande hemma så jag testade nu.. Det blev toknegativt. Inte minsta lilla chans att det är ett streck där. Har aldrig använt den typen av test innan, men läste efteråt att det bara funkar från och med den dagen man skulle ha haft sin mens.. Det kanske inte var tillräckligt känsligt för att använda dagen innan BIM? Var dessutom bara typ två timmar sen jag kissade sist så kanske inte hade tillräckligt koncentrerat? Haha, hoppet är det sista som lämnar en heter det ju och sålänge jag mår såhär konstigt och inte får min mens så kommer jag att hoppas :D ska ta ett digitaltest i morgon bitti..

• Sserena86

Titta!! Jag är gravid!!!! Fattar inte riktigt hur det digitala testet kan visa gravid när det andra testet jag tog igår kväll visade toknegativt.. Vågar inte riktigt tro att det är sant.. Kan man få ett felaktigt positivt test? Ihh äntligen var det min tur att få plus!! Hur ska man kunna gå till jobbet o låtsas som ingenting nu??

Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU