Inlägg från: Anonym (majsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (majsan)

Min sambo sa att han vill att jag gör abort

Usch vilken sk.tstövel. Vill du inte göra abort ska du naturligtvis inte göra det. Det slutar enbart med att du ångrar aborten o slutligen avskyr honom som fick dig att genomföra den = du blir ensam enbarnsmamma. Alternativ 2 är att du föder barn, hoppas han ändrar sig o allt väl eller alternativ 3 du föder barn, hoppas han ändrar sig vilket han inte gör o du blir ensam tvåbarnsmamma. Lycka till.

• Anonym (majsan)
    Anonym (done that) skrev 2014-07-05 23:02:28 följande:

Tack, du skulle bara veta hur hon gjorde mig skurken i det hela, jag tvingade henne till abort när jag så ifrån på sjukhuset när hon började tveka, skrämde vist livet ur barnmorskan när jag bara sa att att hon ska skärpa sig.
    Dödade vist hennes barn och hela kittet

Nu i efterhand så börjar hon faktiskt hämta sig snabbt, ä'ven om hon känner det i hjärtat och känner sig tom, även om gravidmagar sticker i ögonen på henne och hon kollar extra i alla barnvagnar så börjar hon första att vi inte kunde, våra barn behöver sina föräldrar och tak över huvudet mer än dom behöver syskon.
    Men vist fan stack det i mitt hjärta när jag såg fostret, det var bara inte dennas tur att komma till, ödet valde fel tillfälle, fruktansvärt fel.
    Fan nu fick jag tårar i ögonen :(

Ja, vi skyddade oss, nu blir det p spruta, ska vist vara 100 % garanti, inte en gång till ska hon eller vi gå genom detta.

Har du tur stannar hon hos dig o altl blir nästan som förr - har du dålig tur o hon inser vad du krävt börjar hennes känslor för dig svalna - saaaakta mak - o en dag är ni inte ett par längre, allt pga en abort. Inte alls ovanligt ska du veta.
Svar på tråden Min sambo sa att han vill att jag gör abort